پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۲۵۶
|
کد خبر: ۲۴۹۴
دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا بیان داشت: فرهنگ سازی ورزش های همگانی باید در دانشگاه ها رخ دهد؛ در این امر ما نیز از همه راه کار ها و تجربیات بی نیاز نیستیم و باید از تجربیاتی که می تواند به بهتر برگزار شدن و تاثیر گذار تر شدن این برنامه ها کمک کند، استفاده کنیم.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۱۸ تير ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا، در نشست ستاد برگزاری چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه های کشور که در سالن فجر ساختمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: خوشحالیم که دانشگاه بوعلی سینا میزبان چهارمین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان است؛ مراحل مقدماتی برگزاری این المپیاد انجام شده اما باید یک پل ارتباطی بین دو دانشگاه بوعلی سینا و الزهرا به جهت ایجاد یک پویایی در این بحث و انتقال تجربیات و مباحث موجود برقرار شود.

وی افزود: در حد توان باید فضای ورزشی ایجاد کرده و از فضاهای موجود نیز بهره برداری کنیم تا جوانان هم به این سمت هدایت شوند؛ مخصوصا ورزش های همگانی که در آن بحث قهرمانی مطرح نیست؛ بلکه بحث عمومی شدن ورزش مد نظر است.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا بیان داشت: فرهنگ سازی ورزش های همگانی باید در دانشگاه ها رخ دهد؛ در این امر ما نیز از همه راه کار ها و تجربیات بی نیاز نیستیم و باید از تجربیاتی که می تواند به بهتر برگزار شدن و تاثیر گذار تر شدن این برنامه ها کمک کند، استفاده کنیم.

وی در ادامه گفت: از مسؤولین مربوطه می خواهیم تمهیدات رفاهی لازم برای عزیزان درنظر گرفته شود و اگر قرار است امکانات مورد بازبینی قرار گیرد و یا تغییراتی ایجاد شود در این زمان باقی مانده انجام شود تا ان شاءالله بتوانیم این رویداد بزرگ و مهم را سربلندانه پشت سر بگذاریم و امیدواریم که این فعالیت ها تاثیرات عمیق فرهنگی خودش را بگذارد.

محمدی فر در پایان ضمن تقدیر از اعتماد وزارت علوم بیان داشت: از دوستان می خواهیم حامل سلام گرم مجموعه دانشگاه بوعلی سینا برای وزارت عطف باشند، خصوصا حوزه فعال معاونت دانشجویی که این روزها بیشتر شاهد قدم های خیر و اقدامات موثر آنها در دانشگاه هستیم.

خبرنگار: اسماعیلی

عکس: امامی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست