پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۵۸۳
|
کد خبر: ۲۴۹۵
مسئول دفتر مشترک انجمن‌های اداره کل تربیت‌بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست ستاد برگزاری چهارمین المپیاد ورزش همگانی پسران دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، اظهار داشت: دانشگاه بوعلی سینا یکی از وزنه های علوم ورزشی در کشور است و ما نگران برگزاری المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر در این دانشگاه نیستیم.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۱۸ تير ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر محمد پورکیانی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و مسئول دفتر مشترک انجمن‌های اداره کل تربیت‌بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست ستاد برگزاری چهارمین المپیاد ورزش همگانی پسران دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، اظهار داشت: دانشگاه بوعلی سینا یکی از وزنه های علوم ورزشی در کشور است و ما نگران برگزاری المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر در این دانشگاه نیستیم.

وی افزود: اساتید علوم ورزشی دانشگاه بوعلی سینا در تخصص های مختلف، به لحاظ علمی، پژوهشی و اجرایی در رده های بالای این علم در کشور قرار دارند و تجربه ثابت کرده است که این دانشگاه در برگزاری برنامه های بزرگ ورزشی موفق بوده است.

پورکیانی خاطرنشان کرد: چهارمین المپیاد ورزش همگانی پسران دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور که قرار است مردادماه سال جاری در همدان و دانشگاه بوعلی سینا برگزار گردد، رویدادی ملی تلقی گردیده و به منظور توسعه فرهنگ ورزش، از طریق اجرای ورزش های همگانی صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: در حوزه ورزش های همگانی ضعف هایی در کشور مشاهده می شود، که امید آن می رود با برگزاری چنین برنامه هایی، پایه های این نوع از ورزش نیز تقویت گردد.

خبرنگار: اسماعیلی

عکس: امامی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست