پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۳۲۳
|
کد خبر: ۲۵۱
پیرو تفاهم نامه فی مابین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری، جلسه هم اندیشی با حضور مدیر کل،مسؤولین ستادی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و رئیس دانشگاه بوعلی سینا برگزار گردید.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۹ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

 

به گزارش خبرنگار بسنا، پیرو تفاهم نامه منعقد شده فی مابین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری با رویکرد توانمند سازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، جلسه هم اندیشی با حضور مدیر کل، مسؤولین ستادی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و رئیس دانشگاه بوعلی سینا در محل دفتر ریاست دانشگاه بوعلی سینا برگزار گردید.

در این نشست، وهب مختاران مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با اشاره به جدایی ناپذیر بودن مقوله مهارت و اشتغال گفت: راهیابی آموزش های مهارتی به هر مکان قطعاً در کاهش نرخ بیکاری تاثیر گذار خواهد بود.

مختاران همچنین کاهش آسیب های اجتماعی را از رسالت های مهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای دانسته و خاطرنشان کرد: در این خصوص تفاهم نامه ای با وزارت کشور که به صورت پایلوت در 5 استان برگزار می گردد با رویکرد آموزش بانوان سرپرست خانوار منعقد گردیده است.

در ادامه این نشست، دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا اظهار داشت: امر اشتغال از دغدغه های مهم مسؤولین دانشگاه است و در این راستا بسترهای لازم جهت آموزش دانشجویان را فراهم خواهیم کرد.

وی مهارت آموزی در کنار تحصیل را بسیار ضروری تلقی نموده و اضافه کرد: این امر نتیجه متفاوت و موفقیت آمیزی در بر خواهد داشت، مشروط بر این که آموزش های پیش بینی شده، هدفمند و با برنامه ریزی ناظر به نیازهای جامعه و آینده کشور باشد.

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست