پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۳۴۳
|
کد خبر: ۲۵۱۱
دکتر حسن ساریخانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا خبر داد: پذیرش در مقطع کارشناسی رشته علوم ارتباطات از مهر ماه سال ۱۳۹۹ به مدت دوسال انجام خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر حسن ساریخانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا در نشست خبری با اصحاب رسانه استان همدان گفت: مطلبی که در پذیرش دانشجویان غیرایرانی وجود دارد می توان به این موضوع اشاره کرد که تعداد زیادی از این دانشجویان شهریه پرداز هستند و بخشی از این پرداخت ها بر عهده ی بانک جهانی و کشور میهمان است و دولت ایران بابت تحصیل این افراد پول دریافت می کند که می تواند افتخاری برای ما باشد چراکه تمامی هزینه ها گرفته شده و بعد ها می توانند سفیران خوبی برای کشور ما باشد.

ساریخانی یادآور شد: در بحث پذیرش دانشجویان غیرایرانی تصور مردم بر این است که تحصیل آن ها با هزینه دولت ایران است؛ البته هزینه ۱۰ درصد از این دانشجویان بر عهده ی ایران است، اما مابقی یا شهریه پرداز هستند یا سازمان های جهانی هزینه آن ها را تقبل می کنند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص تاسیس رشته ارتباطات توضیح داد: رشته هنوز تاسیس نشده و در حال حاضر فراخوان جذب هیأت علمی را مطرح کرده ایم البته تعدادی مراجعه کردند و مراحل مورد نیاز را طی کرده اند. بعد از جذب توجیه تاسیس رشته به وازرت علوم فرستاده شده و در بهترین حالت مهر ماه  سال ۱۳۹۹ می توانیم بین ۳۰ تا ۶۰ نفر دانشجو برای مقطع کارشناسی رشته علوم ارتباطات پذیرش داشته باشیم، البته پذیرش در این مقطع تا دوسال ادامه پیدا خواهد کرد تا بعد از آن نیز بتوان برای مقطع کارشناسی ارشد هم برنامه ریزی کرد.

 

خبرنگار: حوائجی

عکس: سیدمحمدرضا امامی زاده

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست