پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۲۲۸
|
کد خبر: ۲۵۲۵
دکتر عنبریان مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بوعلی سینا و دبیرکل اجرایی چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در جلسه هماهنگی با سرپرستان و مربیان گفت: فردا شاهد دوازده رویداد خواهیم بود؛ هر رشته ‌ورزشی یک رویداد خاص است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۲ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر مهرداد عنبریان در جلسه هماهنگی با سرپرستان و مربیان که در سالن شهید چیت سازیان دانشکده ادبیات برگزار شد، گفت: قطعا شرایط اقتصادی اکنون شرایط سختی است به علاوه توقعات و انتظارات خاصی نیز وجود دارد و شرایط آب و هوایی نیز مساعد نیست؛ اما می‌دانیم که حتی در شرایط ایده آل بین المللی هم قطعا کاستی‌هایی وجود دارد و اصل مشارکت دانشگاه‌ها نیز قوت قلبی است و به واسطه مشارکت، دانشگاه‌ها دیده می‌شوند که امیدوارم‌ بتوانیم با همکاری یکدیگر المپیاد را به پیش ببریم.
وی خاطر نشان کرد: فردا شاهد دوازده رویداد خواهیم بود؛ هر رشته ‌ورزشی یک رویداد خاص است.
وی بیان کرد: نیازمند امکانات از جمله سالن مناسب بودیم و به اجبار از دانشگاه‌های دیگر استفاده کردیم که در این شرایط نظم دهی کار دشواری است و هماهنگی سرپرستان و مربیان را می‌طلبد.
وی تصریح کرد: ۱۶۹ دانشگاه داریم و امکان رژه برای هر دانشگاه وجود ندارد؛ رژه‌های المپیاد به صورت استانی خواهد بود و لگوی دانشگاه‌ها روی پلاکات وجود خواهد داشت.
عنبریان تبیین کرد: افتتاحیه یک رویداد، پیشانی آن رویداد است که با همکاری مربیان و سرپرستان امیدواریم مراسم به نحو احسن انجام شود.
وی در پایان گفت: برنامه تردد به زودی اعلام خواهد‌ شد همچنین متقاضیان برای گردشگری نیز از روز قبل به مسوولین کمیته گردشگری مراجعه کنند.

خبرنگار: میرزایی
عکاس: علی احمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی