پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۲۳۶
|
کد خبر: ۲۵۵۹
دکتر حسن رهبان‌فرد مسئول کمیته ارزیابی المپیاد گفت: پرسشنامه ها به صورت ارزیابی روزانه، ارزیابی افتتاحیه و ارزیابی پایانی می باشد؛ ارزیابی از طریق نظرسنجی از تمامی سرپرستان، مربیان، ورزشکاران و کادر اجرایی تیم های شرکت‌کننده انجام می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۸

دکتر حسن‌ رهبان فرد، عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا و مسئول کمیته ارزیابی و پژوهش علمی چهارمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر در گفتگو با خبرنگار بسنا گفت: رویدادهای ورزش دانشجویی یکی از مهم ترین رویدادهای ورزشی فرهنگی می باشد که در برگزاری آن نهاد ها، سازمان ها، موسسات و... درگیر و فعال هستند. از مباحث اساسی در برگزاری هر رویدادی ارزیابی و تخمین برآورد کیفیت در رویکردها و فرایندهای اجرایی می باشد.
وی تصریح کرد: اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم با توجه به نقش حمایتی و نظارتی خود بر تمام رویدادهای ورزش دانشجویی، ضرورت ارزیابی از چهارمین المپیاد ورزش همگانی را مد نطر قرار داده و این امر بیش از پیش مطرح و مدنظر مسئولین ستادی و اجرایی می باشد از این‌‌ رو کمیته ای تحت عنوان کمیته ارزیابی شکل گرفت که نقش برجسته ای در ارزیابی کمیته های فعال در المپیاد حاضر داشت.
رهبان‌فرد تشریح کرد: کمیته های فعال در چهارمین المپیاد ورزش همگانی شامل کمیته فنی، کمیته اجرایی مسابقات، کمیته اسکان، کمیته تغذیه، کمیته فرهنگی، کمیته حمل و نقل، کمیته اجرایی و کمیته داوطلبی است که بر این اساس تمامی شاخص ها و فرایندهای المپیاد در اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم مورد بررسی قرار گرفت و این شاخص ها برای هر کمیته تعیین و در پرسشنامه لحاظ شد.
وی توضیح داد: پرسشنامه ها بصورت ارزیابی روزانه، ارزیابی افتتاحیه و ارزیابی پایانی می باشد؛ ارزیابی از طریق نظرسنجی از تمامی سرپرستان، مربیان، ورزشکاران و کادر اجرایی تیم های شرکت‌کننده انجام می‌شود.
مسوول کمیته ارزیابی و پژوهش علمی‌ چهارمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور اضافه کرد: داده های این پرسشنامه ها هر روز از طریق نرم افزار spss و excel تجزیه و تحلیل و نتایج آن برای مدیران ستادی و اجرایی ارسال می گردد.

خبرنگار: اسدی
عکس: انتصامی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی