پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۱۱۵
|
کد خبر: ۲۵۷
امروز طی مراسمی با حضور مسؤولان کشوری و استانی، مصطفی خزاعی تکریم و محمد پورداود به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان همدان معارفه شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا، بسنا، مراسم تودیع ومعارفه مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان همدان صبح امروز در مجتمع آموزشی و رفاهی فرهنگیان همدان برگزار شد.

در این مراسم، دکتر کفراشی، رئیس مرکز حراست وزارت آموزش‌ و پرورش با تأکید بر اینکه تعلیم و تربیت همان توسعه پایدار است، گفت: محور فعالیت‌های آموزش ‌و پرورش نیروی انسانی کارآمد است و هدف اصلی این نهاد از تعلیم و تربیت توسعه پایدار و عملی کردن اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: اگر در جامعه جمهوری اسلامی ایران به معلم توجه شود به اقتصاد پایدار خواهیم رسید و تمام دغدغه‌های نهادها و دستگاه‌های دولتی باید نهاد آموزش ‌و پرورش باشد.

دکتر کفراشی با اشاره بر اینکه فعالیت‌های آموزشی باید سه محور را سرلوحه خود قرار دهند، گفت: نتیجه تعلیم و تربیت آموزشی باید ختم به جذب خوب، تربیت خوب و نگهداشت خوب شود، که برای تحقق این موضوع باید مجموعه آموزشی در دانش آموزان ایجاد انگیزه کند.

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش ‌و پرورش هم چنین با اشاره به اینکه کشور ایران با مشکلات آموزشی روبه‌رو است که در جهت رفع این موانع باید همه مسؤولین کشوری تلاش کنند، تأکید کرد: ما در سال ۱4۰۰ تقریباً ۶۰۰ هزار نیروی انسانی در بخش آموزشی، باهمت تمامی دستگاه‌های اجرایی نیاز خواهیم داشت، که برای ارتقای سطح دانش جامعه دانش آموزان ایرانی است.

خبرنگار: داوری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی