پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۹۵۵
|
کد خبر: ۲۵۷۲
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: درحال برنامه‌ریزی برای ظرفیت‌های پذیرش دانشجویان براساس سوابق تحصیلی هستیم و در همین ماه جاری ظرفیت‌ها را اعلام خواهیم کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۸

ظرفیت‌های پذیرش بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی به زودی اعلام می‌شود

به گزارش بسنا و به نقل از دانشجو، دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی درباره جذب و پذیرش دانشجویان در مقطع کارشناسی گفت: همه ساله پس از کنکور سراسری پذیرش‌ها را انجام می‌دهیم و هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای این امر هستیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه به زودی در ماه جاری (مردادماه ۹۸) ظرفیت‌های پذیرش دانشگاه اعلام خواهد شد، ادامه داد: برای پذیرش دانشجو آزمونی برگزار نمی‌کنیم و جذب براساس سوابق تحصیلی داوطلبان انجام می‌گیرد و پایان شهریورماه ۹۸ هم نتایج پذیرش‌ها را اعلام می‌کنیم.

وی درباره تکمیل شدن ظرفیت دانشگاه اظهار داشت: در این باره مشکلی نداریم چرا که دانشگاه ما از نوع مهارتی است و رشته‌های ما رشته‌های مهارتی خاص هستند که متقاضیان خاص خود را هم دارند.

امید افزود: حتی در سال ۹۷ که بسیاری از دانشگاه‌ها پذیرش کمی داشتند، دانشگاه جامع علمی کاربردی بیش از ۱۵۰ هزار دانشجو را پذیرش کرد و امیدواریم برای امسال نیز تعداد پذیرش خوبی داشته باشیم چرا که در نظام جدید آموزش و پرورش، دانش‌آموختگان هنرستان‌های فنی وحرفه‌ای و کاردانش به اندازه‌ای هستند که ظرفیت‌های ما را تکمیل خواهند کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه