پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۸۶
|
کد خبر: ۲۶۰۴
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: توجه به مهارت‌ها، دوره‌های آموزشی و تقویت مهارت دانشجویان در جلسه اخیر هیئت‌ امنای این استان مورد تأکید اعضا قرار گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۴ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۸

به گزارش بسنا و به نقل از آنا، مرتضی قائمی درباره جزئیات جلسه هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان اظهار کرد: در پانزدهمین جلسه هیئت‌امنای این دانشگاه مباحث مختلفی از جمله بودجه، ضرورت توجه به مباحث دانش‌بنیان، توجه به درآمدهای غیر‌شهریه‌ای، توجه به مهارت‌ها و دوره‌های آموزشی، تقویت مهارت دانشجویان مورد تأکید اعضا قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه معضلات و مشکلات دانشگاه به‌ویژه استفاده بهینه از فضای موجود و تلاش برای درآمدزایی از طریق فضایی که در اختیار دانشگاه است، بحث و بررسی شد. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان درباره اقدامات فرهنگی این دانشگاه حول محور بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: در دوره فعلی که به مباحث فرهنگی اهمیت بیشتری داده می‌شود در همه جلسات به‌ویژه در نشست‌هایی که هیئت‌امنا حضور دارند، موضوع مهم و مورد تأکید است تا بر اساس سند تحول، درباره منویات رهبر معظم انقلاب و سندهای بالادستی برنامه‌ریزی و اقدام شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی