پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۵۴۱
|
کد خبر: ۲۶۳۵
به همت انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر دانشگاه بوعلی‌سینا؛

جلسه معرفی رشته مهندسی کامپیوتر برای داوطلبان کنکور سراسری برگزار شد + گزارش تصویری

جلسه معرفی رشته مهندسی کامپیوتر برای داوطلبان کنکور سراسری به همت انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، این جلسه با حضور داوطلبان کنکور سراسری و علاقمندان به رشته مهندسی کامپیوتر در سالن جلسات خانه فرهنگ برگزار شد.
در ابتدا هر یک از حاضرین در جلسه خود را معرفی نموده و اهدافشان را جهت ورود به رشته مهندسی کامپیوتر و علاقمندی به آن را بیان نمودند.
در ادامه نیز دبیر انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر دانشگاه بوعلی سینا گفت: مرجع و منبع تمامی مواردی که در این جلسه به آن پرداخته می‌شود برنامه درسی دوره کارشناسی مهندسی کامپیوتر اعلامی از سمت وزارت علوم می باشد.
وی در ادامه گفت: در رشته مهندسی کامپیوتر می توانید طرز تفکر الگوریتم برای حل مسائل را کسب کرده و در انتهای دوره کارشناسی نیز می توانید به طراحی، پیاده سازی، راه اندازی، نگهداری و ارتقا سیستم ها در حوزه های مختلف و مورد نیاز کشور بپردازید.
امیرحسین بابائیان در بخش دیگری از سخنانش به صورت کلی به تفاوت‌های میان رشته علوم کامپیوتر و مهندسی کامپیوتر اشاره نمود و تصریح کرد: علاقمندان بایستی بر اساس علاقه خود نسبت به مسائل تئوریک و الگوریتمیک تر انتخاب خود را انجام دهند.
در این بین نیز سعی به عمل آمد تا تمامی سوالات حاضرین پاسخ داده شود.

خبرنگار: اسدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری