پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۹۶۷
|
کد خبر: ۲۹۱۷
معاونت دانشجویی و همچنین معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا در پیامی مشترک اعلام کردند: "بسنا" پل ارتباطی دانشگاه با دانشجویان جدیدالورود است و پاسخگویی تلفنی به جدیدالورودها از صبح جمعه ۲۹ شهریور در پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا آغاز می شود.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۸ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر اسدالله نقدی معاون دانشجویی و دکتر حسن ساریخانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا در پیامی مشترک اعلام کردند: به منظور رفاه حال دانشجویان جدیدالورود مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه بوعلی سینا و خانواده‌های ایشان و به جهت پرهیز از سردرگمی اطلاع‌رسانی در ایام ثبت نام دانشجویان جدیدالورود، پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا یا همان "بسنا" به آدرس www.basna.ir پل ارتباطی دانشگاه با دانشجویان جدیدالورود می باشد.

ایشان در پیام خود افزودند: پاسخگویی تلفنی به سؤالات دانشجویان جدیدالورود درباره موضوعات مرتبط با نحوه ثبت نام اینترنتی، مدارک لازم در حین ثبت نام، ثبت‌نام حضوری، ثبت نام خوابگاه ها و تغذیه دانشجویی، از صبح جمعه ۲۹ شهریور در دفتر پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا (بسنا) آغاز می شود.

در ادامه این پیام آمده است: ساعات پاسخگویی توسط کارشناسان این پایگاه خبری از ساعت ۸ الی ۱۲:۳۰ و همچنین ۱۴ الی ۱۶ روز جمعه ۲۹ شهریور تا روز سه شنبه ۲ مهر می‌باشد.

لازم به ذکر است شماره های تماس اعلام شده در این پیام به شرح زیراست:

38380595 - 081

38381272 - 081

38380602 - 081

 

خبرنگار: اسماعیلی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست