پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۹۹۹
|
کد خبر: ۳۰۲۱
دکتر محمدی‌فر گفت: سرمایه‌های هر کشور انسان‌های آن هستند؛ انسان‌هایی که تربیت یافته‌اند و آموزش دیده‌اند. به عنوان یک عزم ملی ما باید تلاش کنیم که آموزش‌های مفید و موثر را در تمام حوزه‌ها داشته باشیم.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۱۵ مهر ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا، در جلسه هم‌اندیشی با موضوع «محرومیت زدایی» که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در سالن جلسات فجر ساختمان مرکزی دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، گفت: همواره یکی از آرزوهای من این بود که به آهستگی دیوار‌های دانشگاه را خراب کنیم و بنده از این‌که این اتفاق در حال رخ دادن است بسیار خوشحالم.
وی تصریح کرد: سرمایه‌های هر کشور انسان‌های آن هستند؛ انسان‌هایی که تربیت یافته‌اند و آموزش دیده‌اند. به عنوان یک عزم ملی ما باید تلاش کنیم که آموزش‌های مفید و موثر را در تمام حوزه‌ها داشته باشیم.
وی عنوان کرد: کشور ما همواره با چالش‌هایی رو به رو بوده و است و باید یاد بگیریم روی پای خود بایستیم و کشور خود را به نحو مطلوبی از بحران‌ها جلو ببریم؛ این مهم جز با تربیت افراد آموزش دیده، متعهد، معتقد به کشور و دوستدار مردم کشور میسر نمی‌شود.
محمدی‌فر افزود: بخشی از این بار بر عهده آموزش و پرورش و دانشگاه است و بخشی بر عهده بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و وزارت‌خانه‌ها است.
وی اظهار کرد: ما خوشحالیم که اعلام کنیم این تفاهم‌نامه همکاری هرچند کاغذی بیش نیست اما راه را برای ارتباطات بیشتر هموار می‌کند؛ امیدوارم این تفاهم‌نامه منجر به یک سری قراردادهای مطلوب شود. این تفاهم‌نامه فقط به صورت یک بسترسازی اولیه است و امیدوارم سرعت بیشتری بگیرد.
وی در پایان گفت: امیدواریم دانشجویان ما که سرمایه‌های ما هستند حمایت شوند که در غیر این صورت باعث سرخوردگی آن‌ها خواهد شد. همچنین امیدوارم واژه دانش‌آموخته بیکار را بتوانیم حذف کنیم.

خبرنگار: میرزایی
عکس: غزل امینی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست