پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۱۸
|
کد خبر: ۳۰۶۶
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا در جمع معاونین آموزشی دانشگاه‌های منطقه ۴ کشور گفت: معاونین آموزشی دانشگاه‌ها از نقش تاثیرگزاری در تصمیمات کشوری و منطقه‌ای در موضاعات آموزشی بهره‌مند می‌باشند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۸

به گزارش بسنا و به نقل از دانشگاه تفرش، دکتر صبا رئیس دانشگاه تفرش در این نشست اظهار داشت: فعالیت در عرصه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، اصلی‌ترین رکن فعالیت هر دانشگاه تلقی می‌شود که آموزش و پرورش فارغ‌التحصیلان توانمند، متخصص و امیدوار به آینده برای تحویل دادن به جامعه مهم‌ترین رسالت آنان می‌باشد.

وی با بیان این که ماهیت وجودی هر دانشگاه در گرو فعالیت‌های آموزشی است تصریح کرد: نشست‌های هم اندیشی معاونان آموزشی دربردارنده نتایج باارزش و مثبتی برای ترقی و پیشرفت حوزه‌های آموزشی است.

دکتر حسن ساری‌خانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا و دبیر معاونین آموزشی دانشگاه‌های منطقه ۴ کشور در این نشست گفت: معاونین آموزشی دانشگاه‌ها از نقش تاثیرگزاری در تصمیمات کشوری و منطقه‌ای در موضاعات آموزشی بهره‌مند می‌باشند.

بررسی مشکلات ابطال مصوبات آموزشی توسط دیوان عدالت اداری، نحوه نظارت بر اجرای سرفصل دروس، اخلاق آموزشی و اقدامات دانشگاه‌ها، آیین‌نامه افزایش توان اشتغال‌پذیری دانشجویان کارشناسی، فرصت مطالعاتی در صنعت و چالش‌های آن درخصوص عدم حضور اعضای هیئت علمی را از مهم‌ترین رئوس مطرح شده در این نشست بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست