پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۶۴۰
|
کد خبر: ۳۱۱۷
رئیس مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان دانشگاه بوعلی‌سینا در گفتگو با بسنا تشریح کرد: جذب ۳۰۸ زبان آموز از ۲۵ کشور جهان و آموزش مهارت‌های چهارگانه زبان فارسی از اقدامات مرکز آموزش زبان فارسی به غیر‌فارسی‌زبانان دانشگاه بوعلی‌سینا است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۰۶ آبان ۱۳۹۸

دکتر لیلا هاشمیان رئیس مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان دانشگاه بوعلی‌سینا، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا، در آستانه ورود این مرکز به چهارمین سال فعالیت، گفت: این مرکز توانسته در طول سه سال فعالیت خود، ۳۰۸ زبان آموز از ۲۵ کشور جهان را جذب و در جریان آموزش‌های لازم برای فراگیری زبان شیرین فارسی قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش مهارت‌های چهارگانه گفتاری، شنیداری، خوانداری و نوشتاری زبان فارسی در دو سطح مقدماتی و میانی، در کنار دروس ایران‌شناسی و ادبیات فارسی، بنا به درخواست زبان‌آموزان و طی دوره‌های مختلف، از جمله فعالیت‌های بارز مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان دانشگاه است.

هاشمیان همچنین اظهار داشت: در چهارماهه نخست سال ۹۸، نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل، شاهد رشد ۱۲ برابری جذب زبان‌آموز آزادِ شهریه‌پرداز در دانشگاه بوعلی‌سینا بوده‌ایم که امید آن می‌رود این مقدار در سال‌های آینده نیز به همین روال روند روبه‌رشدی را تجربه کند.

خبرنگار: اسماعیلی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست