پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۴۵۶
|
کد خبر: ۳۱۳۶
رئیس شورای صنفی استادان دانشگاه بوعلی سینا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: انتخابات دوره دوم و تعیین اعضای جدید شورای صنفی استادان دانشگاه بوعلی سینا دوشنبه ۱۳ آبان برگزار می‌گردد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۱۰ آبان ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

همکاران گرامی

هم اکنون در آستانه انتخابات و تعیین اعضای شورای صنفی استادان دانشگاه بوعلی سینا برای دوره دوم آن هستیم.

اعضای هیات علمی دانشگاه ها امروزه در معرض آسیب های جدی هستند. موضوع کاهش حقوق استادان دانشگاه به دلیل اجرای قانون ۷ برابر حداقل دستمزد که البته پس از کش و قوس های فراوان از سوی دولت کنار گذاشته شد، کاهش حق بازنشستگی به ۷ برابر حق بازنشستگی بر اساس ۷ برابر حداقل دستمزد، کاهش قدرت خرید اعضای هیات علمی به دلیل افت ۷۰% قیمت دلار، موضوعات داخلی نظیر کاهش بودجه ای پژوهشی دانشگاه و در نتیجه مشکلات، گرفتاری ها و مسائل متعدد دیگر ایجاب می کند اعضای هیات علمی نسبت به تحولات آموزش عالی بیش از پیش حساسیت به خرج داده و نسبت به پیگیری خواسته های صنفی خود بیش از پیش کوشا و جدی باشند. این امر مستلزم حضور اساتید در یک تشکل می باشد. فقدان یک تشکل پویا در این زمینه ممکن است در مقاطعی، آسیب های جبران ناپذیری به منافع صنفی اعضای هیات علمی وارد نماید.

وجود کانون صنفی در دانشگاه بوعلی سینا این فرصت را فراهم می آورد تا اعضای هیات علمی این دانشگاه بتوانند حقوق و خواسته های صنفی خود را از طریق آن پیگیری نمایند.

در این رابطه از کلیه اعضای هیات علمی دانشگاه دعوت می شود تا در انتخابات پیش رو مجدانه شرکت نمایند. مسلما آینده ما در گروی تلاش و جدیت ماست.

وعده دیدار روز دوشنبه ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ ساعت ۱۵:۳۰ سالن شهید ایزدی، سازمان مرکزی دانشگاه

دکتر غلامحسین مجذوبی
رئیس شورای صنفی استادان دانشگاه بوعلی سینا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست