پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۳۵۷
|
کد خبر: ۳۱۷۴
دکتر یعقوب محمدی‌فر گفت: شورای صنفی، نهادی دانشجویی است که به منظور مشارکت، تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی برای امور صنفی، رفاهی و آموزشی دانشجویان  شکل گرفته است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۱۹ آبان ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر یعقوب محمدی‌فر، رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا در جلسه  دبیران شورای صنفی که با حضور جمعی دیگر از مسوولین دانشگاه برگزار شد؛ بیان داشت: شورای صنفی نهادی دانشجویی است که به منظور مشارکت در تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی برای امور صنفی، رفاهی دانشجویان شکل گرفته است.

وی افزود: اهرم تحقق این هدف همواره افزایش آگاهی دانشجویان نسبت به مسائل صنفی، جهت احقاق حقوق‌شان بوده و این مجموعه نهادی خارج از جناح‌بندی‌های سیاسی و توسط خودِ بدنه دانشجویی با هدف تحقق‌بخشی به مطالبات دانشجویان شکل گرفته است.

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا بارزترین مشخصهٔ شورای صنفی را اعمال خواست و نظر دانشجویان دانسته و خاطرنشان کرد: شورای صنفی به عنوان یک رکن صنفی باید نقش موثر خود را در کمک به مجموعه دانشگاه ایفا کند.

وی در پایان تصریح کرد: موضوع مسؤولیت‌پذیری، تمرین و مشق مشارکت در جامعه، یکی از تاثیرگذارترین عناصر در جامعه کنونی است؛ فلسفه وجودی شورای صنفی این است که همه در کنار هم با پذیرفتن مسئولیت به ایجاد فضایی بهتر کمک کرده و در راستای ایجاد یک جامعه متمدن و پیشرفته تلاش کنیم.

خبرنگار: یاری
عکس: امینی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست