پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۲۵۹
|
کد خبر: ۳۲۵۱
جلسه بنیاد خیرین حامی دانشگاه، در راستای پیشبرد اهداف والای آموزش عالی با حضور دکتر اکبر اعتماد بنیانگذار و مؤسس دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، جلسه بنیاد خیرین حامی دانشگاه، در راستای پیشبرد اهداف والای آموزش عالی با حضور دکتر اکبر اعتماد بنیانگذار و مؤسس دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

در این نشست که به ریاست دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا، در سالن جلسات فجر برپا شد، دکتر داوود حبیبی، دکتر حسن کی پور، دکتر اردشیر خزایی و دکتر محمد علی زلفی گل از رؤسای پیشین این دانشگاه و همچنین اعضای هیأت رئیسه دانشگاه نیز حضور داشتند.

در این نشست، حاضرین به بیان دیدگاه های خود پیرامون اهمیت توجه به اهداف والای آموزش عالی در دانشگاه بوعلی سینا پرداخته و بر حمایت بیش از پیش افراد مؤثر جامعه از دانشگاه و آموزش عالی تأکید کردند.

در جلسه، دکتر اکبر اعتماد بنیانگذار و مؤسس دانشگاه بوعلی سینا و بنیانگذار سازمان انرژی اتمی، به عنوان اولین عضو بنیاد خیرین حامی دانشگاه بوعلی سینا، ضمن تشریح سوابق خود و خانواده خود در امور نیک جامعه، برای حمایت مؤثر از این دانشگاه اعلام آمادگی کرد.

خبرنگار: میرزایی
عکس: محمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست