پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۹۷۴
|
کد خبر: ۳۲۷۹
نمایش‌های "نوبت عاشقی"، "شاهرخ" و "مهر بی مهر"، از نمایش‌های برتر سومین جشنواره سراسری حبیب حرم در دانشگاه بوعلی سینا اجرا شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۰۹ آذر ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا،  نمایش‌های "نوبت عاشقی"، "شاهرخ" و "مهر بی مهر"، از نمایش‌های برتر سومین جشنواره سراسری حبیب حرم ظهر امروز در سه سانس مختلف و در سالن سینمای دانشکده علوم‌پایه برگزار شد.

نمایش "نوبت عاشقی" از استان گیلان، به کارگردانی سیدهومن میرمعنوی و عوامل نمایش، نرجس خاتون بدرطالعی، مهدی محمدپور، مهرداد آب سالان و آریان عفت طلب، اولین نمایشی بود که اجرا شد.

در ادامه نمایش "شاهرخ" از استان اصفهان به کارگردانی و نویسندگی بهنام میرزایی و محمد رادمهر و عوامل نمایش، محمد رادمهر، نیما عربیان، رضاصادقی، شیما مومن و ستاره کاظمی به اجرا درآمد.

در پایان نیز نمایش "مهربی مهر" از استان همدان به کارگردانی سیدمهرداد کاوسی حسینی، با عوامل نمایش، مصطفی کرمی راسخ، بهنازحاجیلو، امیرحسین شاه قدمی، پانیذ پذیرنده و کارگردان نمایش اجراشد.

این جشنواره در قالب کارهای نمایشگاهی و نمایشنامه‌ها در دانشگاه‌ها، زندان و مجتمع‌های فرهنگی اجرا داشته و موضوع نمایش‌ها پیرامون روایت‌هایی از شهدای دفاع مقدس و اتفاقات اوایل انقلاب است.

خبرنگار: یاری
عکس: سواری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر