پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۲۸۷
|
کد خبر: ۳۳۷۷
دکتر رحیم محمودوند در گفتگوی اختصاصی با بسنا تشریح کرد:

وظایف و مأموریت‌های گروه آموزش‌های کاربردی و الکترونیک دانشگاه بوعلی‌سینا

رئیس گروه آموزش‌های کاربردی و الکترونیک دانشگاه بوعلی‌سینا در گفتگو با بسنا بیان کرد: عنوان این پُست در گذشته با نام "آموزش‌های مجازی و نوبت دوم" در دانشگاه وجود داشت که از سال گذشته به "آموزش‌های کاربردی و الکترونیک" تغییر پیدا کرده است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۲۱ آذر ۱۳۹۸

دکتر رحیم محمودوند رئیس گروه آموزش‌های کاربردی و الکترونیک دانشگاه بوعلی‌سینا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا بیان کرد: عنوان این پُست در گذشته با نام "آموزش‌های مجازی و نوبت دوم" در دانشگاه وجود داشت که از سال گذشته به "آموزش‌های کاربردی و الکترونیک" تغییر پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: در این مجموعه آموزش‌های کاربردی و مهارتی به متقاضیان ارائه می‌شود؛ اعضای هیأت علمی، دانشجویان و دانش‌آموختگان از دانشگاه‌های مختلف، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و افراد دارای مهارت و توانایی خارج از دانشگاه که حتی تحصیلات دانشگاهی ندارند، مخاطب این مجموعه هستند.

محمودوند خاطرنشان کرد: هدف این مجموعه کمک به اشتغال جامعه و استفاده بهینه از پتانسیل‌های موجود در دانشگاه است؛ این برنامه در دانشگاه‌های دیگر نیز تحت عنوان‌های مختلف برگزار می‌شود.

رئیس گروه آموزش‌های کاربردی و الکترونیک دانشگاه بوعلی‌سینا اظهار داشت: کلاس‌ها در داخل دانشگاه برگزار می‌شود و با توجه به موضوع آن می‌تواند تئوری یا عملی باشد، همچنین تعداد جلسات و هزینه کلاس‌ها به موضوع آن بستگی دارد؛ در این مجموعه به همکاری دانشکده‌ها، اساتید دانشگاه، دانشجویان، دانش‌آموختگان و افراد دارای مهارت، نیازمندیم.

وی افزود: پس از اتمام کلاس‌ها گواهی با امضای معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارائه می‌شود؛ به اعتقاد ما این گواهی معتبرترین گواهی از سوی دانشگاه است.

دکتر محمودوند گفت: جنس فعالیت‌های قابل ارائه در این مجموعه را می‌توان به دو بخش برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ترویج محتواهای تخصصی تقسیم کرد، که در هر دو بخش نیاز به همراهی همکاران خوش فکر است.

وی بیان داشت: غیر از برگزاری کارگاه‎های آموزشی به شکل متداول، سرویسی تحت عنوان تقاضای خدمت طراحی شده به طوری که حتی اگر یک نفر نیز متقاضی دوره‌ای باشد به عنوان واسط متقاضی را به متخصص متصل می‌کنیم؛ به عبارتی به تقاضاهای تکی نیز پاسخ داده می شود؛ در قالب این سرویس، تقاضاهای آموزشی در زمینه‎های نرم‎افزاری و مشاوره‎های تخصصی نیز پاسخ داده می‎شود.

دکتر محمودوند گفت: داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام به وب‌سایت basu.ac.ir/web/elearning مراجعه کنند و در بخش تقاضای خدمت فرم ثبت‌نام را پر کرده و نوع سرویس مورد نظر را مشخص کنند؛ به صورت روزانه تقاضاهای ثبت‌شده بررسی می‌شود.

وی افزود: همکاران و افراد خارج از دانشگاه که تمایل به همکاری با مجموعه را دارند، با مراجعه به سایت و پرکردن فرم همکاری و ارسال آن از طریق اتوماسیون اداری یا ایمیل و شماره بنده که در وب‌سایت موجود است، تقاضای خود را ثبت کنند؛ پس از بررسی درصورت فراهم بودن شرایط همکاری با متقاضی توافق می شود.

رئیس گروه آموزش‌های کاربردی و الکترونیک دانشگاه گفت: هزینه خدماتی که در این گروه ارائه می‎شود براساس فرمول مربوط به حق‌التدریس اساتید مشخص می‌شود و این مبلغ مستقیما به حساب درآمد دانشگاه ریخته می‌شود؛ سعی شده قیمت ها متناسب با توانایی متقاضیان باشد.

وی در پایان اشاره کرد: در این سرویس دانشجویان نیازمند به رفع اشکال که به استاد دسترسی ندارند نیز می توانند تقاضای خود را ثبت کنند و با دانشجویان ارشد و دکتری که توانایی رفع اشکال دارند در ارتباط باشند.

خبرنگار: اسماعیلی
عکس: زند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست