پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۵۴
|
کد خبر: ۳۳۹۲
دکتر علی یلفانی گفت: باید دانشجویان حرکت جدی داشته باشند؛ کشورهای دیگر با فندراسیون کم اما در زمینه ورزشی مطرح هستند اما متاسفانه ما با فندراسیون ۵۰ سطح کم‌تری داریم.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۴ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر علی یلفانی رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه بوعلی سینا در مراسم "مراسم تجلیل از دانشجویان افتخارآفرین پژوهشی و مدال آوران ورزشی" که در زورخانه پوریای ولی برگزار شد، گفت: ما اینجا جمع شدیم که هفته پژوهش و هم روز دانشجو را در کنار اساتید و دانشجویان گرامی بداریم؛ همچنین دانشجویان ارشد و پژوهشگران انگیزه‌ای داشته باشند و کارهایشان را با سعی و تلاش همراه کنند و به راهشان ادامه بدهند.

وی تصریح کرد: دانشکده علوم ورزشی یکی از دانشکده‌های پیشرفته است که متاسفانه چندان مطرح نیست؛ وضعیت بسیار عالی در بدو پیشرفت داریم و از شما دانشجویان در جهت حرکت بیشتر به سوی پیشرفت، کمک و نظر می‌خواهیم.

دکتر یلفانی بیان داشت: ما از خارج از دانشگاه مربی نیاوردیم؛ مربیان ما از لحاظ کیفی و پژوهشی پیشرفت دارند.

وی در ادامه تاکید کرد: خانم‌ها و آقایان ما باید در ورزش در سطح بین‌المللی، پیشرفت کنند؛ داشتن اساتید خِبره باعث می‌شود که دانشجویان در همه‌ زمینه‌ها پیشرفت کنند.

وی تببین کرد: باید دانشجویان حرکت جدی داشته باشند؛ کشورهای دیگر با فدراسیون کم اما در زمینه ورزشی مطرح هستند اما متاسفانه ما با ۵۰ فدراسیون سطح کم‌تری داریم.

علی یلفانی یادآور شد: امیدوارم با سعی و کوشش در آینده نه چندان دور در همه زمینه‌های ورزشی نقش مطرحی داشته باشیم و به پژوهش در علم بپردازیم؛ همچنین باید قدر پیش‌کسوتان را بدانیم و این انتظار را داریم که شما دانشجویان در عین نشاط با تمام تلاش به فکر آینده و مدیریت کشور باشید. امیدوارم بتوانیم شاهد فتح قله‌های پیشرفت و رفیع ورزشی باشیم.

خبرنگار: میمنت آبادی
عکس: رستمی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی