پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۶۷۶
|
کد خبر: ۳۴۶۰
دانشگاهیان دانشگاه‌های استان همدان با اجتماع در یادمان شهدای گمنام دانشگاه بوعلی‌سینا، اقدام تروریستی آمریکا و شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۱۴ دی ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، در پی عملیات تروریستی آمریکا، تجمع اعتراض‌آمیز ضدآمریکایی دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه‌های استان همدان در محکومیت ترور و شهادت مجاهد نستوه سپهبد قاسم سلیمانی، چهار شهید دیگر از میهمن اسلامی ایران و شهدای حشد الشعبی عراق با همکاری روابط عمومی دانشگاه‌های استان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، پایگاه مقاومت شهید امینی، بسیج اساتید دانشگاه‌های استان و بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان در یادمان شهدای گمنام دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، دکتر محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا در رابطه با سردار سلیمانی و اقدام تروریستی آمریکا صحبت کرد.

در ادامه دانشجویان یک‌صدا و ‌بلند فریاد مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافقین و کفار و مرگ بر انگلیس سر دادند و عهد و ‌پیمان خود با رهبر انقلاب را تجدید کردند.

پس از آن دکتر حیدری مقدم رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در رابطه با سردار سلیمانی و حق ملت ایران در انتقام از آمریکا سخن گفت.

حجت الاسلام عباسی مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان نیز در رابطه با سردار سلیمانی و اقدام امریکا مطالبی را بیان داشت.

در ادامه نیز، به ترتیب نانکلی به نمایندگی از همه دانشجویان و محمدی‌فیض به نمایندگی از دانشگاهیان استان، بیانیه دانشجویان و دانشگاهیان را‌ قرائت کردند.

پس از آن رضا اصلانی مداح اهل بیت، به مداحی و نوحه سرایی حضرت فاطمه (س) پرداخت؛ سپس پرچم کشور آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.


خبرنگار: میرزایی
عکس: سواری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست