پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۵۴۸
|
کد خبر: ۳۴۶۴
دانشگاهیان دانشگاه‌های استان همدان پس از اجتماع در یادمان شهدای گمنام دانشگاه بوعلی‌سینا و محکوم کردن اقدام تروریستی آمریکا و شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بیانیه‌ای در این باره صادر کردند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۱۴ دی ۱۳۹۸

به گزارش بسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله القاصم الجبارین

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ‏ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلى‏ نَصْرِهِمْ لَقَدِیر

شهادت مرد میدان‌های کارزار، مالک اشتر دوران، فرزند عزیز امت اسلام، و محبوب دل مردم ایران، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ستارگانی از مجاهدان اسلام به دست تروریست‌های آمریکایی، صفحه ننگین دیگری بر پرونده سیاه آنان افزود.

سلیمانی عزیز، پس از سال‌ها مجاهدت خالصانه و شجاعانه در عرصه‌های مبارزه با طواغیت و بدخواهان بشریت، و سال‌ها شوق به شهادت در راه خدا، سرانجام همچون مولایش امام حسین (علیه السلام) به دیدار حق شتافت و امتی را داغدار نمود و به خروش علیه مستکبران کشانید.

رژیم زورگو و مستکبر آمریکا، که با شکست‌های متعدد از جبهه مقاومت، و هدر رفتن منابع هنگفت مالی و اعتبار بین المللیِ خود، از تحقق نقشه‌های شیطانی اش در خاورمیانه ناامید گشته، در صدد برآمد با این جنایت آشکار، به زعم خود، مجاهدان اسلام را متوقف و میدان نبرد را به نفع خود تغییر دهد؛ غافل از آنکه دست انتقام الهی در نقطه نقطه جغرافیای مقاومت، خواب را از چشمان این گرگ زخم خورده، بیش از گذشته خواهد ربود و به سزای این عمل ننگین خواهد رسانید.

حاج قاسم سلیمانی یک شخص نبود، او به تنهایی یک امت بود و آیینه تمام‌نمایِ ایمان و عزت و شرف یک ملت. با رفتن او، دل‌های ما سوخت، اما وحدت و انسجام ملی ما بیشتر، و عزم و اراده ما برای پیمودن راه پرافتخار او مستحکم‌تر گردید. بی‌تردید، از این پس، هزاران هزار قاسم سلیمانی، در دامان عفیف مادران این سرزمین تربیت خواهند شد و جای خالی او را پُر خواهند ساخت. آری؛ بی شک، درخت انقلاب اسلامی با این خون‌های پاک، تناورتر و پرچم عزت و شرف ملت ایران برافراشته‌تر خواهد شد؛ و به حول و قوه الهی، کاروان مجاهدان راه حق، تا ظهور دولت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) راه پرافتخار خود را ادامه خواهد داد.

ما دانشگاهیان دانشگاه‌های استان همدان، از جوار مزار شهیدان گمنام دفاع مقدس، ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر امام حجت بن الحسن العسکری (ارواحنا فداه) و نایب بر حق ایشان حضرت آیت الله الظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) و همه مردم شریف ایران، این جنایت بزرگ را به شدت محکوم کرده، و خواهان انتقام خون‌های پاک و به ناحق ریخته شده شهیدانمان از رژِیم مستکبر آمریکا هستیم.

وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ

۱۴ دی ۹۸
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست