پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۵۳۴
|
کد خبر: ۳۴۶۹
معاون عملیات بسیج مستضعفین در دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: ما در این‌جا جمع شدیم تا باهم عهد و‌ پیمان مجدد ببندیم، به انتقام فکر کنیم، اعلام انتقام همه‌جانبه داشته باشیم و به سردار شهیدمان بگوییم "حاج قاسم عزیز ما مردم همدان چند سال پیش حبیب را تقدیم کردیم و علمدتر ما مدتی پیش افتاد اما علم او نیفتاد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۸ - ۱۵ دی ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، سردار سالار آبنوش معاون عملیات بسیج مستضعفین در مراسم گرامیداشت سومین روز شهادت سردار سلیمانی که در مسجد بزرگ دانشگاه با حضور پرشور مردم برگزار شد، گفت: ابتدا باید از یکایک شما مردم با بصیرت، نجیب و ‌خوب بابت این‌ همه بصیرت تشکر کنم؛ این حد از بصیرت، قدرت تشخیص و اقدام به موقع انسان را آرام و ‌دلخوش می‌کند. خداوند به همه شما عزت دنیا و ‌آخرت را عطا کند.

وی اعلام داشت: این مجلس ترحیم و ‌فاتحه‌خوانی نیست؛ ما در این‌جا جمع شدیم تا باهم عهد و‌ پیمان مجدد ببندیم، به انتقام فکر کنیم، اعلام انتقام همه‌جانبه داشته باشیم و به سردار شهیدمان بگوییم "حاج قاسم عزیز ما مردم همدان چند سال پیش حبیب را تقدیم کردیم و علمدار ما مدتی پیش افتاد اما علم او نیفتاد. ما وفاداریم و‌ تا سرانجام مقصود در رکاب ولایت با بصیرت ایستاده‌ایم و ‌هرگز نه خسته می‌شویم و ‌نه پشیمان."

سردار سالار آبنوش همچنین گفت: حرف همه ما یکی است که آقای ما تو ‌تنها نیستی. درست است که شرایط همان شرایط صفین است و عمار افتاد اما دیگر خوارج نیست و خوارج‌ها ساخته نمی‌شوند. ما با همه هستی و وجودمان پای تو ایستاده‌ایم.

معاون عملیات بسیج مستضعفین ابراز داشت: این تجمع ما و‌ جلسات دیگر تقریبا تا آخر هفته در استان در روز چند مجلس برگزار است که این‌ها نشانه علاقه‌مندی، ارادت و پایبندی تک تک‌ شما است.

وی تبیین کرد: من چند نکته را جهت هم‌نظرشدن ارائه می‌دهم؛ اول این‌که سردار ما یک چهره بین‌المللی و عزیزی است که همه هویت، شخصیت و‌ عظمتش برای این است که عمار آقای ما است و این عظمت ولایت را نشان می‌دهد. این اشک و ‌دلتنگی‌ها برای ولایت است.

سردار سالار آبنوش تصریح کرد: مقام معظم رهبری ما را در رابطه با فتنه سال ۹۸ هشدار دادند و هرکس به‌نوعی به اقتضای مسؤولیتش خود را آماده کرد که غافلگیر نشود؛ دشمن برای سال ۹۸ ما برنامه‌ریزی کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: یک لبه قیچی از بیرون و دشمن است و لبه دیگر آن در داخل ایران است که باهم با فشار حداکثری من و شما را ببرند؛ عوامل داخلی‌شان تقلی‌های زیادی کردند تا با فشار حداکثری در سال ۹۸ دو‌قطبی صورت گیرد و ‌ملت از داخل ایران خود را آرام از بین ببرند.

سالار آبنوش تشریح کرد: مردم فشار را تحمل کردند اما به دشمن امید و ‌میدان ندادند؛ بنا بود که در تابستان فشار حداکثری جواب بدهد و‌ در مهر ماه آثار فشار حداکثری اثر بگذارد که نظام دچار چالش شود. دشمنان در کمال ناباوری دیدند که مردم فشار را تحمل کردند و مردم دانستند که دو ‌لبه قیچی چه کسانی هستند.

وی اضافه کرد: پس از آن، دشمنان دچار یأس شدند و ‌به برنامه‌ریزی برای کارهای دیگر پرداختند که داستان آبان‌ماه پیش آمد و بنزین بهانه شد تا خواسته دشمن عملی شود.

سردار آبنوش متذکر شد: به رسانه‌های بی‌انصاف و کسانی که علی‌رغم علم خود گفتند مردم ایران گرسنه‌اند اما پول‌ها به سوریه داده می‌شود می‌گویم درصد خسارتی که این آقایان در این ۶۰ ساعت به کشور زدند، ۱/۵ برابر کل بودجه‌ای است که ما به سوریه بردیم.

وی اعلام کرد: امروز مردم فهمیدند که حاج قاسم سلیمانی در سوریه چه کار کردند و چه بلاهایی را با حداقل هزینه دور کردند؛ بیشتر از هزینه‌ای که ما در چند سال جنگ نیابتی هزینه کردیم آن‌ها در طول ۶۰ ساعت به صورت مالی هزینه کردند‌.

آبنوش ادامه داد: در عین ناباوری به اذن خدا این مسائل در کمتر از ۶۰ ساعت جمع شد؛ طوری که دشمن مات ماند و مردم با بصیرتی که داشتند بعد از متوجه شدن نظر مولای خود صف را جدا کردند و اشرار در خیابان‌ها تنها ماندند. جمعیت اشرار نسبت به جمعیت ما هیچ‌اند.

وی شرح داد: سناریوی سوم دشمن بحثی مانند یازده سپتامبر بود و داستان سفارت عراق بهانه شد؛ دشمن فکر کرد که اگر فضا را امنیتی کند، تندبازی‌کند و ‌بحث جنگ را مطرح کند، دو قطبی بودن شکل می‌گیرد.

سردار آبنوش یادآوری کرد: تیغه دوم قیچی همواره فعال است و فضا را آماده می‌کند غافل از این‌که زدن سردار ما باعث برطرف شدن غبار فتنه دشمن شد.

وی گفت: دشمنان باور نکردند که سردار سلیمانی به معنای واقعی کلمه محبوب دل‌ها است؛ کسانی راهشان را به دلیل غلیظ بودن غبار و دچار شبهه شدند، جدا کردند. ما دیدیم افرادی که در جایگاه‌های علمی انقدر غلظت غبار بالا بودند که نمی‌توانستند تشخیص درستی بدهند.

سردار آبنوش بیان داشت: تاریخ به ما می‌گوید که اگر عمار در صفین شهید نمی‌شد تعداد خوارج چند برابر بود اما پیامبر خبر داده بود که عمار به دست خبیث‌ترین و شریرترین به شهادت می‌رسد؛ عمار باید می‌افتاد تا غبار کنار می‌رفت و دشمن شناخته می‌شد. خدا خواست جایی عمار بیفتد که با افتادنش غبار کنار بیفتد.

وی بیان داشت: در تاریخ می‌بینیم که کسانی بین این‌که امیرالمونین حق است یا معاویه دچار شبهه شدند که دقیقا در مقطع زمانی ما این امر تکرار شد؛ اشعث و اشعث‌هایی که بودند انقدر فضا را آلوده کرده بودند که تنها با شهادت عمار، غبار کنار می‌رفت.

آبنوش خاطرنشان کرد: در عصر ما خوارج تشکیل نشد اما عمار ما باید شهید می‌شد تا اشعث‌های امروز چهره‌شان رو‌شود و ‌مردم بدانند دوست و‌ دشمن کیست.

وی یادآور شد: اشعث‌های امروز در گوش مردم می‌گفتند که قاسم سلیمانی مظهر خشونت است و‌ جنگ درست می‌کند؛ امروز مردم ‌ما متوجه شدند مظهر امنیت و ‌آن‌که با اقداماتش سایه جنگ را کنار زده کیست. این دستاورد خون پاک شهید ما است. حاج قاسم برای ما یکدلی و یکپارچگی آورد.

معاون عملیات بسیج مستضعفین متذکر شد: رفقایی که نتوانستند راه درست را تشخیص دهند زیر چتر دیگری رفتند اما اکنون آغوشمان باز است؛ خواص حواسشان باشد اشعث‌ها پشت عکس و جنازه شهید حاج قاسم‌ها پنهان می‌شوند. باید چهره اشعث‌ها رو شود‌.

وی تاکید کرد: ما باید انتقام بگیریم؛ انتقام ما دو ‌نوع است. یکی تاکتیکی که توسط جبهه مقاومت در حال طرح ریزی و اجرا است. دشمن با حماقتش جبهه را به وسعت همه زمین باز کرد.

سردار آبنوش افزود: اگر ما تمام سران کاخ سفید را هم بکشیم ارزش یک ‌موی سفید حاج قاسم را ندارد ‌اما ما اقدام تاکتیکی خواهیم داشت؛ شما مطالبه‌گری را ادامه دهید اما بی‌تابی نکنید. بی‌تابی شرط ولایت‌مداری نیست. در این حالت خوف دشمن را نگاه دارید. آقای ما به موقع دستورات را صادر می‌کند.

وی یادآور شد: چیزی که می‌تواند با خون شهید ما هم‌وزن باشد انتقام راهبردی است؛ اولین انتقام و اقدام راهبردی از خون سرداران شهید ما برملا‌کردن‌چهره اشعث‌ها است.

سردار آبنوش اذعان کرد: اشعث‌هایی که باعث انشقاق و ایجاد فتنه ۸۸ و ‌امید دشمن شدند، به نمایندگی از شیطان بزرگ، لبه دوم قیچی شدند و فرصت را به تهدید تبدیل کردند و‌ اکنون مردم ما چند سال است که در زیر فشار تحریمی که خروجی فتنه بود له می‌شوند.

وی بیان کرد: ما باید از تاریخ تجربه بگیریم و در این ایام عمل کنیم؛ انتقام ما باید اعمالی باشد نه اعلامی.

آبنوش اظهار کرد: به خدا قدرت صلح می‌آورد نه ضعف. هر ملتی که قدرت داشته آسیب ندیده است؛ دشمن پاهای قدرت ما را می‌کِشد. اشعث‌ها شرایط دوقطبی را در جامعه ایجاد کرده بودند تا آقای ما تصمیمی که در صفین گرفت را بگیرد و یک عده‌کم‌تاب و‌ کم‌توان دلیل بپرسند.

ما باید وحدت را باید محکم‌تر کنیم. اشعث‌هایی که فضا را آماده کردند، باز هم در موقعیت‌های دیگر فضا را آلوده هواهند کرد.

وی تبیین کرد: انتقام و اقدام راهبردی دیگر ما این است که ما باید تا چند روز دیگر یک مجلس تراز انقلاب به انقلاب و‌ نظام بدهیم؛ حداقل باید تعدادی نماینده از جنس حاج قاسم سلیمانی و حسین همدانی در مجلس قرار بگیرد. اگر ما مجلسی از جنس حاج قاسم داشتیم حاج قاسم ما مورد طمع واقع نمی‌شد.

سردار سالار آبنوش بیان داشت: انتقام بعدی راهبردی ما وحدت و یکپارچگی با این ممیزی باشد که اشعث‌ها رسوا شوند و مردم بدانیم که برای‌همدیگر و فدای همدیگریم و ما یک دوست، حامی و ‌ناجی داریم که ان‌هم‌ ولایت است؛ شاخص را گم‌ نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: انتقام بعدی وحدت عراق است؛ دشمن نقشه تجزیه عراق را کشیده بود اما این توطئه را هم خدا با خون حاج قاسم سلیمانی برملا کرد. غم این روزهای حاج قاسم تجزیه‌شدن عراق بود اما خداوند تمام بافته‌ها را تافته کرد و عراق یکپارچه تشکیل شد. اجازه ندهید دشمن بین ما و‌ عراق فاصله ایجاد کند.

سالار آبنوش تشریح کرد: یکی از انتقام‌های راهبردی مطالبه‌گری از مسؤولین است که بگوییم "آمریکا از منطقه عراق باید خارج شود" ؛ نباید در حد بیانیه ارام بگیریم و باید بخواهیم مسؤولین این موضوع را به صورت جدی پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: این‌که در کشوری، امریکا کسی را که با دعوت رسمی دعوت شده، بزند، پایمال‌کردن تمام قواعد بین‌المللی است؛ این کار هیچ توجیه قانونی در دنیا ندارد و وکلا و‌ صاحب‌نظران ما باید قدام کنند و‌مطالبه جمعی کنند.

آبنوش عنوان کرد: همه این کارها برای این است که شاخص را گم ‌نکنیم؛ دشمن تمام تلاشش ایجاد انشقاق بود. سوالی که نخبگان عالم را درگیر کرده این است که ملت ضعیف ایران چگونه اکنون حاج قاسمی‌ها را دارند که محور جهانی مقاومت است.

وی ادامه داد: خودشان جواب دادند ایرانیان قبلا امتی بدون امام بودند و ‌بعد از انقلاب امام پیدا کرد و شاخص‌دار شد و‌ نگاه‌ها دیگر منحرف نمی‌شود؛ تمام اقدام اشعث‌های زمان و ‌لبه دوم قیچی در داخل این است که نگاه ما را از شاخص به جای دیگر منحرف کنند.

سردار آبنوش اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی با خون پاکش روحی دمید که اندازه حیاتش و‌چه بسا بیشتر بود؛ اثراتی که در این چند روز در منطقه گذاشت در زمان حیاتش به این شکل نبود.

وی در پایان گفت: هویت حاج قاسم از ولایت مطلق فقه امام باقر و‌ امام صادق است و‌ آفرین بر شما که پایبند و ‌محب اهل بیت هستید؛ همه ما پای ولایت داریم اذیت می‌شود اما این می‌ارزد که این‌شاخص را داشته باشیم و مقدمه ظهور با ساختن تمدن الهی برگزار شود.

خبرنگار: میرزایی
عکس: شاهمرادی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست