پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۲۵۵
|
کد خبر: ۳۴۷۴
بانوان دانشگاه بوعلی‌سینا، در بیانیه‌ای شهادت سردار سرافراز سپهبد حاج قاسم سلیمانی تسلیت گفتند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۱۷ دی ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

چه افتخاری بالاتر از این‌که زنان بزرگوار ما در مقابل رژیم ستمکار سابق و پس از سرکوبی آن، در مقابل ابرقدرت‌ها و وابستگان آنان در صف اول ایستادگی و ‌مقاومت از خود نشان دادند که در هیچ عنصری چنین مقاومتی و چنین شجاعتی از مردان ثبت نشده است.

خدا را سپاس که امام عظیم‌الشان و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان می‌فرمودند من هر وقت بانوان محترم را می‌بینم با عزم و اراده قاطع در راه هدف حاضر به تحمل زحمت بلکه شهادت هستند مطمئن می‌شوم که این راه به پیروزی منتهی می‌شود و یا بانوان رهبر نهضت ما هستند. آنجا که به نقل از امام در صحیفه نور آمده است که ما مفتخریم که بانوان و زنان، پیر و ‌جوان، خرد و‌ کلان در صحنه‌های فرهنگی و اقتصادی و نظامی حاضر و همدوش مردان یا بهتر از آنان در راه تعالی اسلام و مقاصد قرآن کریم فعالیت کنند. بر خود مباهات نموده و در ادامه راه تا همین آموزه دینی را در مکتب امام راحل خلف صالحش مقام معظم رهبری در قدرشناسی و ‌تجلیل از سردار سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون حشد شعبی عراق و‌ همراهان شهیدشان که ناجوانمردانه مورد ترور تروریست‌های جهانی آمریکای جنایتکار قرار گرفتند نه تنها قلب مسلمانان بلکه مستضعفان عالم و بشریت را آزرده ساختند. علی‌رغم تبلیغات مسموم و ‌فرییکارانه دفاع از حقوق بشر چهره کریه خود را آشکار ساختند. اعلام می‌داریم در سنگر علم و دانش با روشنگری و آگاهی‌بخشی به جوامع بشری پرده از این جنایت جنگی و ‌خیانت واضح برداشته، فرزندان این مرز و بوم و‌ جهان اسلام را به مقاومت در مقابل زیاده‌خواهی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار دعوت نموده، یقینا خون به ناحق ریخته مدافعات صلح و‌ امنیت در جهان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان به شکوفایی و بیداری دوباره در جهان مبدل خواهد شد و دروغ‌پردازی‌ها و پرورش داعش و ‌گروه‌های تکفیری در مقابل اسلام ناب محمدی (ص) رنگ خواهد باخت.

بانوان دانشگاه بوعلی سینا با تفکر بسیجی و عاشورایی تحت زمامت و اوامر ولی امر مسلیمن جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ولی فقیه دوران در خون‌خواهی شهدای مظلوم جبهه مقاومت با قافله سالاری سردار حاج قاسم سلیمانی و یار دیرینه آن ابومهدی المهندس فریختگان، نخبگان، دانشگاهیان، دانشجویان، اساتید را در مجامع علمی جهان دعوت به مطالبه‌گری از محافل بین‌المللی در شکستن سکوت مرگبار و ‌ضد حقوق بشری می‌نماید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر