پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۶۹۵
|
کد خبر: ۳۴۹۰
دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا، با صدور پیامی با سیل زدگان سیستان‌ و‌ بلوچستان ابراز همدردی کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۲۴ دی ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

«فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا» (شرح: ۵)

واقعۀ جاری شدن سیل در مناطق شرق کشور، خصوصاً استان سیستان‌ و‌ بلوچستان که سبب ایجاد خسارت‌های فراوان به هموطنان عزیزمان شده است، موجب اندوه و تأثر عمیق همۀ مردم فهیم و نوع‌دوستِ ایران گردید.

در روزهایی که مردم ایران غرق در سوگ شهادت ناباورانۀ سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از بزرگ‌ترین سرداران و ذخایر انقلاب هستند، متأسفانه جان باختن شماری از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی و نیز جان باختن جمع زیادی از هم‌وطنان در سانحۀ سقوط هواپیمای مسافربری، کام همۀ مردم ایران را بیش از پیش تلخ کرد. روزهایی از این حادثات باورنکردنی و ناگوار، نگذشته بود که سیل ویران‌گر در استان مظلوم سیستان‌و بلوچستان، دردی بر دردها و زخمی جانکاه بر زخم‌های این ایّام افزود.

علی‌رغم همۀ مشکلات و مصائبی که کشور در این برهه با آن مواجه است، امداد و یاری رساندن برای جبران ویرانی‌ها و مقابله با سایر خسارت‌های این سیل سهمناک، بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود. امید است که مسئولان و آحاد مردم ایران در سایۀ همدلی و همبستگی، تلاش و عزم و ارادۀ ملّی به یاری هم‌وطنان عزیزمان در مناطق سیل‌زدۀ سیستان‌وبلوچستان بشتابند. اینجانب مراتب همدلی و همدردی خود را با آسیب‌دیدگان این حادثه ابراز می‌نمایم و از درگاه خداوند منّان، امن و آسایش و عزت و افتخار را برای کشور عزیزمان ایران آرزومندم.

یعقوب محمدی‌فر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست