پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۱۶۷
|
کد خبر: ۳۵۱۳
مشاور جوان رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: حس بی‌هویتی، بی‌انگیزگی و ناکارآمدی وجود دارد و مهم‌ترین رسالت ما دانشگاهیان و کسانی که در دستگاه‌های اجرایی هستند، تحقق معنای زندگی است. اخلاق‌مداری و حس خوب نسبت به تحصیل باید تقویت شود.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۷ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر اسماعیل همتی ازندریانی مشاور جوان رئیس دانشگاه بوعلی سینا در اولین نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه با هیات اندیشه ورزان جوان و مشاوران جوان مه در سالن همایش‌های فجر ساختمان مرکزی برگزار شد، گفت: یک‌سری واقعیت‌ها در جامعه وجود دارد که رسیدگی به آن‌ها رسالت همه ما است؛ حس بی‌هویتی، بی‌انگیزگی و ناکارآمدی وجود دارد و مهم‌ترین رسالت ما دانشگاهیان و کسانی که در دستگاه‌های اجرایی هستند، تحقق معنای زندگی است. اخلاق‌مداری و حس خوب نسبت به تحصیل باید تقویت شود.

وی بیان داشت: اگر دانشگاه رسالت خود را بخواهد دنبال کند، اخلاق‌مداری و اخلاق معلم به دانشجو از نظر انگیزه، زندگی، آینده و هویت باید تقویت شود.

این عضو هیأت علمی دانشگاه خاطرنشان کرد: در نسل‌بندی دانشگاه‌ها ما یک و دو را رد کرده‌ایم، نسل سه نا نارس است و می‌خواهیم به نسل چهار برسیم؛ ما هنوز مشکل ارتباط با صنعت‌مان حل نشده است.

همتی تاکید کرد: تنها استانی که هیات اندیشه‌ورز دارد، استان همدان است که اینیک پتانسیل ویژه است؛ ایده‌هایی که در دستگاه اجرایی وجود دارد باید گرفته شود تا ایده‌های کارآمد پیاده شود.


خبرنگار: میرزایی
عکس: غزاله امینی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست