پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۳۵۱
|
کد خبر: ۳۵۲
معاون عمرانی استاندار همدان، گفت: برگزاری رویدادهای گردشگری 2018 در همدان، از سراسر دنیا گردشگران را به امنیت ایران و همدان جلب می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

به گزارش بسنا، محمودرضا عراقی ظهر معاون عمرانی استاندار همدان، امروز در رزمایش طرح نوروزی پلیس با سازمان‌های امدادی، گفت: هرسال با توجه به آغاز سال نو برای خدمت‌رسانی به مردم ایران و گردشگران دولت با تمام توان وارد کار شده و تمهیدات لازم را برای پذیرایی بهتر از گردشگران فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه در راستای خدمات‌رسانی به هموطنان و گردشگران دستگاه‌های اجرایی با تمام توان ورود می‌کنند، گفت: نیروی انتظامی و به ویژه پلیس راه و راهور در صف اول خدمت‌گذاری هستند.

معاون عمرانی استاندار همدان اظهار کرد: سایر نیروها از اورژانس، راه و شهرسازی، هلال احمر و... نیز پشتیبانی لازم را طی ایام نوروز داشته و در خدمات سفر و طرح نوروزی دخالت دارند.

وی به سه رویداد مهم سال 2018 در همدان اشاره کرد و افزود: دو رویداد از سه رویداد مهم کشور در همدان برگزار خواهد شد که اتفاق بزرگی است.

عراقی با بیان اینکه برگزاری رویدادهای گردشگری 2018 در همدان، از سراسر دنیا گردشگران را به امنیت ایران و همدان جلب می‌کند، تصریح کرد: باید نشان دهیم امنیت لازم فراهم شده و گردشگران می‌توانند با آرامش و امنیت اوقات فراغت خود را در ایران و به ویژه در استان همدان سپری کنند.

وی یادآور شد: این دو رویداد بزرگ کمک می کندکه ما خود را مصلح به اخلاق حرفه‌ای با اعمال قانون کرده و خدمت‌گذاری حرفه‌ای را در دنیا به ظهور برسانیم.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی