پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۷۸۱
|
کد خبر: ۳۵۳
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

سال 97 سال شکوفایی در سطح بین المللی و ایجاد اشتغال است

امیر خجسته در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان همدان، بیان کرد: سال 97 سال شکوفایی و درخشش همدان در سطح بین المللی و ایجاد اشتغال است
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶

به‌ گزارش بسنا، امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، امروز در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان همدان، با اشاره به رویداد همدان 2018، گفت: همدان برای نخستین بار پایتخت کشورهای آسیایی انتخاب شده است تمام توان استان به کار گرفته خواهد شد.

وی اضافه کرد: در گذشته همدان در گردشگری مظلوم واقع شده بود، ولی امروز به لطف فرودگاه، راه آهن و هتل های خوبی که ایجاد شده و همدان در سطوح بین المللی قرار گرفته است.

خجسته خاطرنشان کرد: گردشگری یک اشتغال پایدار است چراکه گردشگری هیچگاه به پایان نمی‌رسد و اشتغال خوبی را دراستان ایجاد می کند و با ورود هر گردشگر 8 شغل ایجاد می‌شود.

وی تأکید کرد: یک بار توان بگذارید و برای همیشه بحث گردشگری همدان را تعیین تکلیف کنید، تمام نیروهای استان دست به دست هم دهند تا 2018 را به معنای واقعی عملی کرده و حق استان را ادا و اشتغال پایداری برای استان ایجاد کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید از فرصتی که برای استان ایجاد شده بتوانیم به نحو احسن استفاده کنیم و ظلمی که در 40 سال گذشته به استان شده است جبران و جایگاه استان مشخص شود و آنگونه که باید در کشور بدرخشد.

خجسته تصریح کرد: سال 97 سال شکوفایی و درخشش همدان در سطح بین المللی و ایجاد اشتغال است که قطعاً با پیگیری‌های خوبی که صورت می‌گیرد عملی خواهد شد.

وی با تأکید براینکه همدان در 40 سال گذشته هیچ وقت چنین شرایطی را نداشته است، افزود: وحدت و همدلی که در استان وجود دارد که این موضوع از هر نماز و روزه ای که می گیریم مهمتر است و نتیجه آن چیزی است که امروز در استان می‌بینیم.

خجسته با بیان اینکه استان همدان در گذشته از حاشیه سازی ضربه دیده و عقب مانده است، ادامه داد: همدلی و همفکری باعث شده کارهای خوبی در استان صورت بگیردهمانطور که راه‌آهن یکی از نتایج این همدلی در بین مدیران و مجمع نمایندگان استان است.

وی گفت: فکر نمایندگان و مدیران دنبال اختلاف و درگیری نبوده است و این وحدت و همدلی باعث شده جایگاه و تراز استان در بین سایر استان ها بالا برود.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی