پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۶۳۸
|
کد خبر: ۳۵۴۲
به میزبانی مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه بوعلی‌سینا؛

اولین دورهمی جامعه «ری‌اکت» استان همدان برگزار شد + گزارش تصویری

اولین دورهمی جامعه «ری‌اکت» استان همدان، به میزبانی مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، اولین دورهمی جامعه ری‌اکت استان همدان، با همکاری مرکز رشد و کارافرینی دانشگاه، توسط شرکت توسعه نرم افزار آبان فناور، مستقر در مرکز رشد دانشگاه بوعلی‌سینا در سالن آموزش مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه برگزار گردید.

در بخش اول و پس از معرفی افراد شرکت کننده در این دورهمی، سجاد کهریزی و کاوه شیرمحمدی اهداف، چشم اندازها، انتشارات، صفحه گیت هاب و راه های ارتباطی با جامعه ری‌اکت (React) ایران را معرفی نموده و به تشریح موارد مذکور پرداختند.

در ادامه و همراه با  پذیرایی از شرکت کنندگان، شبکه‌ سازی و ارتباط گیری شرکت کنندگان انجام شد که حضار دراین خصوص ضمن آشنایی بیشتر با یکدیگر به بحث و تبادل نظر در حوزه های مختلف پرداختند.

در بخش سوم و بعد از فرآیند شبکه سازی، سعید حیدری درباره ماهیت فرانت اند (front end) و نحوه کار جاوا اسکریپت  (javascript) توضیحاتی را ارائه نمود و به معرفی کامل جامعه ری‌اکت ایران پرداخته و بعد از آن هم مقایسه ای بین ویو، انگولار و ری اکت انجام داده و در ادامه به بیان تجربیات شخصی خود در خصوص کار با  ری‌اکت پرداخت و به سوالات شرکت کنندگان در این مورد پاسخ داد.

در بخش پایانی هم بحث آزاد درباره جامعه ری‌اکت ایران و فعالیت آن در همدان صورت گرفت.

خبرنگار: پناهی توانا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری