پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۷۵
|
کد خبر: ۳۵۸۳
رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه بوعلی‌سینا، با صدور پیامی، جامعۀ دانشگاهیان و سایر اقشار را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۴ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
به گزارش خبرنگار بسنا، رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه بوعلی‌سینا، با صدور پیامی، جامعۀ دانشگاهیان و سایر اقشار را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند؛ متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

«إِنَّ اللّهَ یَأْمُرُکُمْ أَن تُؤدُّواْ الأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا» (نساء: ۵۸)

انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است و حضور گسترده و تحققِ مشارکت حدأکثری در این امر، نشان از آگاهی فزاینده و درایت سیاسی مردم هر جامعه دارد. حضور چشمگیر و آگاهانۀ آحاد مردم در انتخابات، نقشی بسیار اثرگذار، در تعیین سرنوشت کشور ایران و آیندۀ سیاسی انقلاب اسلامی دارد.
دوم اسفندماه روز تجلی وحدت و همدلی و اتحاد ملت شریف ایران در سایۀ بینش و مسئولیت‌پذیری است. در این روز، زن و مرد و جوان و پیر، برای حفظ انقلاب شکوهمند اسلامی از گزند دشمنان و بدخواهان نظام، در پای صندوق‌های رأی حضوری دوران‌ساز خواهند داشت. بدون تردید در این برهۀ سرنوشت‌ساز، نقش و جایگاه دانشگاه و دانشگاهیان و مشارکت گستردۀ آن‌ها در انتخابات، چراغی روشنگر است در پیش روی آحاد مردم در نِیل به انتخاب نمایندگان اصلح و شایسته در جهت اعتلای ایران و انقلاب.
بدین‌وسیله اینجانبان، اعضای هیأت رئیسۀ دانشگاه بوعلی‌سینا، اقشار مختلف دانشگاهیان را به حضور سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده در انتخابات دوم اسفندماه، همگام با دیگر اقشار جامعه، دعوت می‌نماییم و سربلندی کشور و مردم عزیز ایران را از درگاه احدیّت خواستاریم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست