پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۲۵۰
|
کد خبر: ۳۵۸۷
مصوبه امروز دوشنبه ۵ اسفند هیأت رئیسه دانشگاه بوعلی‌سینا مبنی بر عدم برگزاری صرفا کلاس‌های آموزشی و تأکید بر عدم تعطیلی دانشگاه، با پیوست‌های مرتبط است. اطلاعیه‌های دانشگاه بوعلی‌سینا صرفا برای این دانشگاه قابل اجرا است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۸

مصوبه هیأت رئیسه دانشگاه بوعلی‌سینا مبنی بر عدم برگزاری صرفا کلاس‌های آموزشی و تأکید بر عدم تعطیلی دانشگاه، با پیوست‌های مرتبط است/ اطلاعیه‌های دانشگاه بوعلی‌سینا صرفا برای این دانشگاه قابل اجرا است

به گزارش خبرنگار بسنا، بنابر تصمیم هیأت رئیسه دانشگاه در جلسه صبح امروز دوشنبه ۵اسفند، تمامی کلاس‌های درس دانشگاه بوعلی‌سینا تا پایان سال تعطیل شد.

تاکید می‌شود، فعالیت‌های اداری این دانشگاه تعطیل نیست و طبق روال تداوم دارد.

بدیهی است عموم دانشجویان می‌توانند برای اطلاع از امور تحصیلات تکمیلی، دانش‌آموختگی، مالی، وام‌ها، امتحانات معرفی به استاد و سایر موارد ضروری، غیر از کلاس‌های درس، در ساعات اداری با مسوولین ذی‌ربط به صورت حضوری و یا تلفنی تماس حاصل کنند.

ساعات اداری دانشگاه بوعلی‌سینا از شنبه‌ها تا چهارشنبه‌ها و تا پایان اسفندماه، از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲ و ۱۳:۳۰ الی ۱۶ می‌باشد.

با توجه به بند ۲۱ مصوبات ابلاغی ستاد سلامت وزارت علوم به دانشگاه‌ها، اتخاذ هرگونه تصمیم در مورد تعطیلی فعالیت موسسه براساس شرایط روز، نظرات فنی دانشگاه علوم پزشکی و نیز تایید شورای تامین خواهد بود. بنابراین مصوبه هیأت رئیسه دانشگاه بوعلی‌سینا مبنی بر عدم برگزاری صرفا کلاس‌های آموزشی و تأکید بر عدم تعطیلی دانشگاه، با پیوست‌های مرتبط است.

لازم به ذکر است، در این زمینه نامه‌ای رسمی از طرف دانشگاه بوعلی‌سینا به استانداری همدان و دانشگاه علوم پزشکی همدان ارسال شده و تا زمان دریافت پاسخ از ایشان، به عنوان مرجع تأیید در این زمینه، این دانشگاه آمادگی ارائه روال عادی فعالیت‌های خود خواهد داشت.

دانشجویانی که با توجه به تعطیلی خوابگاه‌ها به شهرهای محل سکونت خود مراجعه کرده‌اند، برای بازگشت به همدان و دانشگاه، در هر زمانی، هماهنگی‌های لازم برای کنترل سلامت خود قبل از مراجعت را انجام دهند.

نکته: اگر به دلایل کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی و شورای تأمین استان همدان، کلاس‌های آموزشی از هفته آتی یا هفته‌های بعد از آن تشکیل شود، دانشجویان گرامی لازم است، از روابط عمومی دانشگاه و خبرگزاری بسنا، به عنوان مراجع رسمی اطلاع‌رسانی، این اخبار را پیگیری کنند.

سامانه ارتباط مستمر دانشگاه بوعلی‌سینا و ادمین‌های خبرگزاری بسنا نیز آماده دریافت مطالب و مشکلات دانشجویان عزیز می‌باشند.

توجه: اطلاعیه‌های دانشگاه بوعلی‌سینا صرفا برای این دانشگاه قابل اجرا است و برای دیگر دانشگاه‌های استان قابل استناد نیست. دانشگاه‌های دیگر به طور مستقیم با شورای تأمین استان و دانشگاه علوم پزشکی همدان مطالب ویژه خود را بررسی و تصمیم گیری کنند.

خبرنگار: محمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست