پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۰۴۹
|
کد خبر: ۳۶۵۵
قابل‌توجه پرسنل دانشگاه بوعلی‌سینا؛

ثبت‌نام بیمه تکمیلی سال ۱۳۹۹ آغاز شد + جزئیات

ثبت‌نام بیمه تکمیلی سال ۱۳۹۹ دانشگاه ویژه پرسنل دانشگاه بوعلی‌سینا آغاز شد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، پرسنل دانشگاه بوعلی‌سینا می‌توانند جهت ثبت‌نام بیمه تکمیل درمان دانشگاه بوعلی‌سینا در سال ۱۳۹۹ از تاریخ (۱۳۹۸/۱۲/۲۷) لغایت (۱۳۹۹/۱/۲۵) به سامانه ثبت‌نام بیمه تکمیلی به آدرس https://bimetakmili.basu.ac.ir مراجعه نمایند.

تاریخ شروع قرارداد بیمه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ و تاریخ اتمام آن ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ می‌باشد؛ همچنین مبلغ قرارداد بیمه برای هر نفر در ماه در سطح ۱ به مبلغ ۳۸۹ هزار ریال و در سطح ۲ به مبلغ ۹۹۵ هزار ریال می‌باشد.

برای پرسنل، همسر و فرزندان ایشان به مبلغ ۱۹۴۵۰۰ ریال در سطح ۱ و مبلغ ۳۴۸۲۵۰ در سطح ۲ به عنوان کمک هزینه رفاهی از طرف دانشگاه پرداخت می‌گردد که کمک هزینه رفاهی پرسنل خانم شامل همسر نمی‌شود.

ثبت‌نام از طریق سامانه ثبت‌نام بیمه تکمیلی و به صورت غیر حضوری انجام می‌پذیرد؛ لذا خواهشمند است به منظور حفظ سلامت خود و کنترل شیوع ویروس کرونا از مراجعه حضوری خودداری شود.

عدم مراجعه به سایت در بازه زمانی مذکور به منزله انصراف تلقی می‌شود؛ افرادی که قصد انصراف از قرارداد سال ۱۳۹۹ را دارند نیازی به ثبت اطلاعات ندارند.

پس از ارسال لیست اسامی به شرکت بیمه نوین به هیچ وجه امکان ثبت‌نام (حتی به دلیل از قلم افتادگی در لیست) وجود نخواهد داشت؛ همچنین ویرایش و تغییر سطح بعد از اتمام فرصت ثبت نام امکان پذیر نمی‌باشد.

قرارداد بیمه تکمیلی ایثارگران ویژه کارمندان ایثارگر اعم از جانبازان و فرزندان شهدا بصورت رایگان با بنیاد شهید است؛ در صورت ثبت‌نام ایثارگر در قرارداد بیمه تکمیل درمان دانشگاه، امکان حذف از لیست وجود نخواهد داشت و هزینه بیمه تکمیلی از حقوق وی به صورت ماهیانه کسر خواهد شد.

با توجه به عدم پوشش بیمه تکمیلی بنیاد شهید برای افراد تحت تکفل فرزندان شهدا جهت امکان ایجاد پوشش برای افراد مذکور با پرداخت حق بیمه به میزان دو میلیون و چهار هزار تومان برای هر نفر در سال می‌باشد؛ لازم به ذکر است که مهلت واریز سرانه حق بیمه به منظور پوشش افراذ تحت تکلف فرزندان شهدا حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۱/۲۰ می‌باشد.

دانشگاهیان می‌توانند در صورت هرگونه مشکل، بعد از تعطیلات نوروز با ربیعی، مسئول بیمه به شماره تماس مستقیم ۳۸۳۸۰۶۳۴ و یا داخلی ۴۲۹ تماس حاصل نمایند.

خبرنگار: اسماعیلی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابراهیم رنجبرزاده
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
بیمه تکمیلی ایثار گری
حسام اسدی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
سلام
لطفا جدول تعهدات بیمه تکمیل درمان را در سایت قرار دهید
سالهای قبل موجود است ولی امسال موجود نیست
با تشکر
صفحه نخست