پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۲۷۲
|
کد خبر: ۳۶۷۳
رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا با تاکید بر هماهنگی این دانشگاه با تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، افزایش مدت زمان ترم جاری را محتمل دانست.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا، با اشاره به تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور به دلیل جلوگیری از گسترش کروناویروس، بیان کرد: تصمیمات صورت گرفته در این رابطه به صورت کلان و کشوری اتخاذ می‌شود، از این رو دانشگاه بوعلی‌سینا نیز همانند سایر دانشگاه‌ها، منتظر دستورات صادره است.

وی با بیان اینکه بدون‌شک طولانی‌تر شدن ترم تحصیلی، یکی از مهم‌ترین شیوه‌های جبران تعطیلی دانشگاه‌ها است، گفت: درحال حاضر آموزش دروس نظری به صورت مجازی به دانشجویان ارائه می‌شود؛ اما با این وجود افزایش مدت زمان ترم تحصیلی بهترین‌راه برای جبران تعطیلات است.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا ادامه داد: اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه طولانی‌تر شدن ترم تحصیلی مشروط بر تصمیمات وزارت علوم و ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

محمدی‌فر با تاکید براینکه آموزش مجازی دروس برای تمامی رشته‌ها و دانشجویان ممکن نیست، مطرح کرد: مشکل فعلی ما این است که برخی از آموزش‌ها در شرایط آزمایشگاه و به صورت عملی ممکن است، همچنین شرایط تحصیلی گروهی از دانشجویان برای آموزش الکترونیکی مناسب نیست، از این رو تنها راه حل ممکن صبوری تا پایان این بیماری است.

خبرنگار: اسماعیلی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست