پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۴۱
|
کد خبر: ۳۶۸۴
دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا با صدور پیامی، شهادت سردار میرزامحمد سُلگی را تبریک و تسلیت گفت.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۹

به گزارش بسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بِسمِ الله الرَّحمنِ الرّحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلا» (احزاب: ۲۳)

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند [و در راه او شربت شهادت نوشیدند]، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند
 
فرماندۀ شجاع و سرافراز دوران دفاع مقدس، سردار حاج میرزا محمد سُلگی، پس از سال‌ها خدمتگزاری، صبوری و تحمل رنج جانبازی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به یاران شهیدش پیوست. درود بر روان پاک ایشان و گرامی باد یاد و خاطرۀ رشادت‌های آن عزیز سفرکرده که اسوۀ ایثار و شهامت و شهادت بود. بی‌شک آشنایی مردم ایران خصوصاً نسل جوانِ دانشجو با شرح زندگی، احوالات و خدمات او به کشور و انقلاب، فرصتی است برای آشنایی با این قهرمان ملی و حرکت در راه پرافتخار او که راه همه آزادگان و آزادمردان است.

بدینوسیله شهادت مظلومانۀ آن سردار بزرگ را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب(مدّ ظله‌العالی)، بازماندگان، هم‌رزمان و مردم شهیدپرورِ استان همدان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند منّان علوّ درجات را برای آن سردار فداکار مسألت می‌نمایم.

دکتر یعقوب محمدی‌فر
رئیس دانشگاه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست