پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۷۰۹
|
کد خبر: ۳۶۹۰
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از تمدید مهلت ثبت‌نام برای دریافت وام‌های دانشجویی تا ۱۵ اردیبهشت ۹۹ خبر داد و گفت: محاسبه دریافت اجاره بها و اخذ آن از دانشجویان ساکن در خوابگاه به نسبت مدت حضور و سکونت در خوابگاه‌ها است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
نحوه محاسبه اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشجویی ترم ۹۸۲ اعلام شد/ تمدید مهلت ثبت‌نام وام دانشجویی

به گزارش بسنا و به نقل از ایسنا، دکتر ناصر مطیعی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به آغاز سال نو و شرایط حاد کشور در مواجهه با شیوع ویروس کرونا و مشکلات بهداشتی، اقتصادی  و اجتماعی ناشی از آن و نظر به تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، تدابیری را برای کمک به دانشجویان و حمایت از دانش آموختگان اتخاذ کرده‌ایم.

وی افزود: محاسبه دریافت اجاره‌بها و اخذ آن از دانشجویان ساکن در خوابگاه به نسبت مدت حضور و سکونت در خوابگاه‌ها است و دانشجویان بابت ایام تعطیلی دانشگاه و خوابگاه‌ها صرفا به دلیل شیوع ویروس کرونا ملزم به پرداخت اجاره‌بها نخواهند بود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: همچنین سررسید تسهیلات دانشجویی دانش‌آموختگان از ابتدای اسفند ماه ۱۳۹۸ تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به مدت سه ماه تمدید می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور رفاه حال دانشجویان مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی که قبلا تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۹ تمدید شده بود، مجددا تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۹ تمدید شده و مهلت مذکور پس از این تاریخ، مجدد تمدید نخواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه گنجی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
سلام من که پول خوابگاهمو پرداخت کردم چکارکنم ؟؟میشه هزینه منم پرداخت کنن بهم.
دانشجو