پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۹۳
|
کد خبر: ۳۷
رئیس پردیس بین المللی دانشگاه صنعتی شریف:

جذب مشمولین غیرغایب مقیم خارج از کشور برای اولین بار

برای اولین بار درکشور جذب مشمولین غیرغایب مقیم خارج از کشور در پردیس بین المللی کیش صورت گرفته است.
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۶ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۶

به گزارش بسنا، دکتر علی سلک غفاری رییس پردیس بین المللی دانشگاه صنعتی شریف در کیش، اظهار داشت: این پردیس برای اولین بار در کشور تسهیلاتی برای دانش آموزان مقیم خارج از کشور بصورت پایلوت درنظر گرفته است .

وی افزود: ارائه تسهیلات آموزشی و پژوهشی، امکانات ویژه خوابگاهی برای دختران وپسران ، بورسیه 4نفر از دانش آموزانی که دارای سوابق درخشان تحصیلی بوده و معافیت تحصیلی مشمولان غیرغایب از جمله امکاناتی است که این پردیس دراختیار نخبگان وعلاقمندان خارج از کشور قرار خواهد داد.

رئیس پردیس بین المللی دانشگاه صنعتی شریف گفت: برای اولین بار درکشور با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان وظیفه عمومی و وزارت امور خارجه ومنطقه آزاد کیش اقدام به جذب دانشجو از خارج از کشورنموده ایم و دانش آموزانی که دارای سابقه درخشان تحصیلی هستند پس از بررسی سوابق تحصیلی و دارا بودن شرایط احراز از جمله مشمولین غیرغایب می توانند دراین پردیس ثبت نام نمایند.

غفاری افزود: دانشجویان مقیم خارج از کشور در طی سال های تحصیل می توانند سالانه 4مرتبه وهر بار به مدت دوهفته با تضمین دانشگاه و هماهنگی وزارت امورخارجه وسازمان وظیفه عمومی از کشور خارج شده و فقط یکبار نیاز به اخذ مجوز خروج از کشور دارند .


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش