پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۷۲
|
کد خبر: ۳۷۲۶
مسابقه ادبی «با ادبیات در خانه می مانیم» با توجه شیوع ویروس کرونا و به مناسبت هفته هنر انقلاب از سوی حوزه هنری استان همدان برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
مسابقه ادبی
به گزارش بسنا و به نقل از حوزه هنری استان همدان، مریم زندی مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان گفت: مسابقه ادبی «با ادبیات در خانه می‌مانیم» با توجه شیوع ویروس کرونا و به مناسبت هفته هنر انقلاب از سوی حوزه هنری استان همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: از آنجایی که مهار و کنترل انتشار ویروس کووید-۱۹ با فاصله گذاری اجتماعی و کاهش مراودات میسر خواهد شد، حوزه هنری همدان اقدام به برگزاری مسابقه ادبی «با ادبیات در خانه می‌مانیم» کرده است.

مریم زندی «روز‌های قرنطینه»، «ویروس کرونا»، «فاصله گذاری اجتماعی» و «مدافعان سلامت» را موضوعات این مسابقه ادبی اعلام کرد و افزود: مسابقه در سه بخش شعر (بزرگسال، کودک و نوجوان)، داستان (بزرگسال، کودک و نوجوان) و یادداشت‌های روزانه برگزار خواهد شد و از برگزیدگان در مراسمی تقدیر به عمل می‌آید.

وی مهلت ارسال آثار را ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ اعلام کرد و گفت: این مسابقه شرایط سنی ندارد و کلیّه شاعران و نویسندگان استان همدان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و دبیرخانه مجاز به استفاده از آثار ارسالی در کتاب، مجله، فضای مجازی و... می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس به ایمیل info@arthamadan.ir با ذکر عنوان مسابقه «با ادبیات در خانه می‌مانیم» ارسال کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرنازشریفی
United States
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
بنظرم مسابقه جالبی خواهدیود
فرهنگ و هنر