پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۰۸۳
|
کد خبر: ۳۷۳۲
دکتر اسدالله نقدی معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: برداشتن وسایل از خوابگاه‌ها کاملا "اختیاری" است و صرفا برای تسهیل امور شخصی و آموزش مجازی و به اصرار و نیاز " تعداد محدودی" از دانشجویان بوده و هیچ‌گونه اجباری برای مراجعه وجود ندارد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۳ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹

دکتر اسدالله نقدی معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا، پیرو سوالات برخی دانشجویان گرامی در خصوص برداشتن وسایل از خوابگاه‌ها گفت: برداشتن وسایل از خوابگاه‌ها کاملا "اختیاری" است و صرفا برای تسهیل امور شخصی و آموزش مجازی و به اصرار و نیاز " تعداد محدودی" از دانشجویان بوده و هیچ‌گونه اجباری برای مراجعه وجود ندارد.

وی بیان داشت: توصیه اکید معاونت دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا به عدم حضور و مراجعه دانشجویان کارشناسی است؛ با این حال چنان‌چه دانشجویی نیاز داشته باشد صرفا جهت موارد ضروری نظیر لپ تاپ، کتب و مدارک با توجه به شرایط مراجعه مشروط و بدون امکان بیتوته و اسکان شبانه، فراهم شده است.

دکتر اسدالله نقدی تبیین کرد: خوابگاه و اتاق‌های رزرو شده دانشجویان کما فی السابق برقرار و محفوظ است و جای هیچ گونه نگرانی از این بابت نباید وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: فعلا در خصوص احتمال بازگشایی یا عدم بازگشایی خوابگاه‌ها هیچگونه تصمیم‌گیری نشده و منوط به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.

معاونت دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا متذکر شد: تا اطلاع ثانوی آموزش دوره کارشناسی به روش مجازی و غیر حضوری است و هرگونه تغییر احتمالی در سیستم آموزشی و ادامه ترم، بصورت آموزش حضوری به موقع توسط معاونت محترم آموزشی، روابط عمومی دانشگاه و خبرگزاری بسنا اطلاع‌رسانی خواهد شد؛ بدیهی است که در آن صورت خوابگاه‌ها نیز فعال خواهد شد.

وی یادآور شد: در صورت استمرار نظام آموزش مجازی و ادامه تعطیلی خوابگاه‌ها در طول ماه‌های آینده، زمان‌های دیگری متناوب تا پایان ترم جهت تحویل وسایل شخصی و بردن وسایل در نظر گرفته شده و اطلاع رسانی خواهد شد؛ بنابراین دوستان عزیز دانشجو هیچ نگرانی بابت وسایل به جا مانده و اتاق‌های رزرو شده نداشته باشند.

نقدی تصریح کرد: به عنوان یک مسؤولیت اجتماعی و مدنی انتظار می‌رود، دانشجویان فهیم دانشگاه بوعلی‌سینا به منظور حفظ سلامت خود و دیگران و رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی به کارزار "ماندن در خانه"، عمل کنند و سفرهای غیر ضروری را به تعویق بیندازند و در بازگشت سریع‌تر شرایط جامعه به وضعیت عادی سهیم باشند.

وی در انتها عنوان کرد: ما همگان را به ماندن در خانه ترغیب می‌کنیم.

خبرنگار: میرزایی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست