پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۵۴۶
|
کد خبر: ۳۷۶
شهروندانی که از 28 اسفند 96 تا 15 فروردین ماه جاری قصد انجام اسباب‌کشی را دارند، باید بدانند که حمل هرگونه بار و اثاثیه طی این مدت ممنوع بوده و در صورت رویت، هریک از مأموران یگان‌های پلیس، با این افراد برخورد شده و خودرو نیز توقیف می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۷
به گزارش بسنا، از 28 اسفند96 تا 15 فروردین ماه جاری در بسیاری از شهرهای کشور اسباب‌کشی و حمل هرگونه اثاثیه مگر با داشتن مجوز از کلانتری ممنوع است و پلیس چگونگی دریافت این مجوز را اعلام کرده است.

تنها شرط اسباب‌کشی در این ایام اخذ مجوز از کلانتری محل است و بر اساس آنچه که پلیس به ایسنا اعلام کرده است، متقاضیان باید برای صدور مجوز اسباب‌کشی با اصل و کپی کارت ملی و مدارک سکونت به کلانتری محل زندگی خود مراجعه کرده و در آنجا درخواست خود را برای دریافت مجوز حمل و نقل اسباب و اثاثیه دریافت کنند.

در کلانتری با ثبت درخواست شهروندان، یکی از مأموران کلانتری به‌ همراه متقاضی به محل اسباب‌کشی مراجعه کرده و پس از انجام تحقیقات از سابقه سکونت و کسب اطمینان از مالکیت متقاضی بر اسباب و اثاثیه، صورت جلسه‌ای تنظیم شده و پلاک خودروی حامل اثاثیه نیز در آن درج می‌شود.

سپس مجوز مدت‌دار حمل اسباب برای آن خودرو و در تاریخی معین صادر می‌شود، فرآیند صدور این مجوز کمتر از یک ساعت به طول می‌انجامد و این از وظایف قانونی ابلاغ شده به کلانتری های پایتخت است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست