پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۲۵۴
|
کد خبر: ۳۹۲۶
مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: هر زمانی که اراده بر این قرار گرفت که در مسیر بندگی پروردگار قدم بردایم، به حضرت باری‌تعالی توکل کردیم، به اهل بیت توسل کردیم و نیروها و ظرفیت‌ها منسجم شد، ظرفیت‌ها و استعدادها شکوفا شد و‌ کارهای بزرگی انجام شد که یکی از آن‌ها آزادسازی خرمشهر است و ‌امام عزیزمان فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، حجت‌الاسلام علی‌محمد عباسی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا در مراسم گرامیداشت عملیات ازادسازی خرمشهر که در جوار شهدای گمنام دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد، ضمن تبریک عید فطر و ایام آزادسازی خرمشهر یادآور شد: پنجم خرداد سالروز آزادسازی بخشی از جنوب لبنان توسط حزب‌الله دلیر بر رژیم صهیونیستی را نیز تبریک عرض می‌کنم؛ این روزها ایام‌الله است.

علی‌محمد عباسی تاکید کرد: هر زمانی که اراده بر این قرار گرفت که در مسیر بندگی پروردگار قدم بردایم، به حضرت باری‌تعالی توکل کردیم، به اهل بیت توسل کردیم و نیروها و ظرفیت‌ها منسجم شد، ظرفیت‌ها و استعدادها شکوفا شد و‌ کارهای بزرگی انجام شد که یکی از آن‌ها آزادسازی خرمشهر است و ‌امام عزیزمان فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی در ادامه بیان داشت: در جنوب لبنان نیز وقتی حزب‌الله عزیزمان در مقابل رژیم صهیونیستی پیروز شدند، لبنان را هم خدا آزاد کرد؛ نفت‌کش‌های بین‌المللی در آب‌های بین‌المللی حریم استکبار را شکستند و‌ در سواحل ونزوئلا، امریکای جنوبی پهلو می‌گیرد. و هیمنه استکبار شکسته می‌شود و در ادامه آن انشاالله هیمنه رژیم صهیونیستی و مستکبرین خواهد شکست که همه بخاطر توکل به خداوند و تکیه بر توان داخلی و نیروی جوان است.

حجت‌الاسلام عباسی در پایان ابراز کرد: خداوند انشالله این توفیق را به همه ما ارزانی بدارد که با توکل بر خدا، توسل بر اهل بیت و تکیه بر نیروی داخلی بتوانیم راه‌های بسته‌شده را باز کنیم، هیمنه دشمن را خرد کنیم و در مسیر اعتلای کشور عزیزمان و اسلام عزیز قدم برداریم؛ یاد و خاطره شهدا خصوصا شهید علی چیت‌سازیان که در همین عملیات به شهادت رسیدند را گرامی می‌داریم.

خبرنگار: میرزایی
عکس: حسنی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست