پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۱۲۲۰
|
کد خبر: ۳۹۷۷
جلسه امروز شورای دانشگاه بوعلی‌سینا، به ریاست دکتر یعقوب محمدی‌فر و با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه، روسای دانشکده و دیگر اعضای این شورا در سالن جلسات شهید ایزدی و به مدت دو ساعت برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، جلسه امروز شورای دانشگاه بوعلی‌سینا، به ریاست دکتر یعقوب محمدی‌فر و با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه، روسای دانشکده و دیگر اعضای این شورا در سالن جلسات شهید ایزدی و به مدت دو ساعت برگزار شد.

دکتر حسن ساریخانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در گفتگو با خبرنگار بسنا اظهار داشت: موضوع روش برگزاری امتحانات پایان ترم و کلاس‌های عملی در جلسه شورای دانشگاه بوعلی‌سینا تاریخ ۱۲ خرداد ۹۹ مطرح گردید و هشت سناریو مختلف ارائه شده و توسط شوراهای دیگر مورد بررسی قرار گرفت؛ در نهایت با بررسی جوانب مقرر گردید، امتحانات پایان ترم دوره‌های کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته به صورت غیرحضوری برگزار شود.

وی افزود: بدین منظور اساتید از تاریخ ۳۱ خرداد تا ۱۲ تیر در محل دفتر کار خود حضور خواهند داشت و نسبت به رفع اشکال به صورت حضوری یا غیرحضوری اقدام خواهند نمود.

ساریخانی تاکید کرد: لازم به ذکر است امکان تدارک اسکان و تغذیه برای دانشجویان وجود ندارد.

وی همچنین اعلام کرد: امتحانات پایان ترم ۹۸۲ در بازه زمانی ۱۴ تیر تا ۲۹ تیر و به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

دکتر ساریخانی عنوان کرد: روش‌های برگزاری غیرحضوری امتحانات و شیوه‌های آن در حال بررسی است. همچنین روش ارزشیابی دانشجویانی که به اینترنت یا تجهیزات مناسب دسترسی ندارند در دست بررسی است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا بیان کرد: نمره نهایی دانشجویان براساس نظر استاد درس شامل نمره فعالیت کلاسی، پروژه، ارزشیابی مستمر و آزمون غیر حضوری پایان ترم خواهد بود. ثبت نمرات دروس بدون پروژه کارشناسی تا ۱۰ مرداد می‌باشد.

وی اضافه کرد: روش برگزاری امتحانات دروس دوره‌های تحصیلات تکمیلی به صورت غیر حضوری یا حضوری در اختیار استاد درس می‌باشد.

ساریخانی ادامه داد: مهلت ثبت نمرات پروژه‌دار کارشناسی و دروس تحصیلات تکمیلی تا ۷ شهریور می‌باشد.

وی همچنین گفت: دروس عملی نیز به دو گروه تقسیم‌بندی شده است. دسته اول دروسی که امکان تدریس مجازی وجود دارد که این دروس می بایست تا تاریخ ۱۲ تیر تکمیل شده و تا ۱۰ مرداد نمرات آنها ثبت شوند. دسته دوم دروسی هستند که براساس نظر گروه و دانشکده مرتبط نیاز به حضور در آزمایشگاه دارند. برای این دسته زمان برگزاری کلاس عملی و ارزشیابی اعلام خواهد شد. لیست این دروس اطلاع رسانی خواهد شد.

خبرنگار: میرزایی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همایی
Denmark
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
سلام وقتتون بخیر
ما منتظر باز شدن دانشگاه و خوابگاه بودیم برای همین وسایل و تمام کتاب و جزواتمون خوابگاه است اگر میشه لطف کنین پیگیری کنید تا خوابگاه ها را باز کنن تا بتوانیم وسایل را ببریم .ممنون
صفحه نخست