پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۰۵۵
|
کد خبر: ۳۹۸۰
رئیس دانشگاه بین المللی D-8 به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در پیامی گفت: پانزده خرداد بدون شک نقطه عطف تاریخ ایران و روزی است که ملت ایران با نام خدا، اسلام و قرآن، قیام نموده، پشت سر مرجع تقلیدی بزرگ، مبارزات خود را آغاز کرد و الگویی کامل از مبارزه به تمامی آزادی خواهان جهان ارائه کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش بسنا، دکتر عباس افخمی عقداء رئیس دانشگاه بین المللی D-8 طی پیامی سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
چهاردهم خرداد ماه یادآور ارتحال اندوه بار حضرت امام خمینی (ره)، بزرگ‌ترین چهره تاریخ معاصر است. شخصیت بزرگی که با طهارت روح، قدرت و عظمت ایمانی خود، نهضت اسلامی ایران را با قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ هدایت کرد و در بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رساند.

پانزده خرداد بدون شک نقطه عطف تاریخ ایران و روزی است که ملت ایران با نام خدا، اسلام و قرآن، قیام نموده، پشت سر مرجع تقلیدی بزرگ، مبارزات خود را آغاز کرد و الگویی کامل از مبارزه به تمامی آزادی خواهان جهان ارائه کرد.

اینجانب به نوبه خود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد که سرآغاز شروع حرکت انقلابی با رهبری امام راحل(ره) بود، سالگرد ارتحال امام بزرگوار(ره) را تسلیت عرض می‌نمایم. امید است دانشگاهیان در سایه خودباوری و پشتکار، روشنگری و بیان حقایق در جهت اعتلای بیشتر و معرفی و ترویج اندیشه های متعالی آن امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به نسل حاضر و آینده اهتمام ورزند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه