پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۱۵۶
|
کد خبر: ۳۹۹۲
دکتر اسدالله نقدی معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا در پاسخ به سوالات بسنا تشریح کرد: مراجعه به خوابگاه‌ها برای برداشتن وسایل فعلا اختیاری است و زمان دیگری برای تحویل وسایل دانشجویان اعلام می‌شود.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۸ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۹

دکتر اسدالله نقدی معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا پیرو سوالات برخی دانشجویان محترم، در پاسخ به خبرنگار بسنا اظهار کرد: مساله مراجعه به خوابگاه‌ها فعلا اختیاری است و امکان برداشتن وسایل جامانده در اتاق‌های خوابگاه، به دنبال درخواست تعدادی از دانشجویان گرامی و شوراهای صنفی فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای آن دسته از دانشجویانی که امکان مراجعه در هفته جاری مقدور نباشد، مرحله دیگری نیز جهت برداشتن وسایل متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا تصریح کرد: دانشجویان متقاضی برداشتن وسایل، ضروری است کلیه وسایل خود را از اتاق تخلیه نمایند.

وی همچنین تبیین کرد: طبق روال دو سال اخیر و به منظور رفاه حال دانشجویان گرامی، امکان امانت‌گذاری وسایل مهیا می‌باشد، اما به سبب محدویت فضای مناسب برای نگهداری وسایل شخصی در تابستان، از هر دانشجو صرفا دو بسته، شامل وسایل غیرقیمتی و در بسته‌بندی مناسب و درج مشخصات کامل تحویل گرفته می‌شود و در انبار قرار داده خواهد شد.

نقدی در ادامه تاکید کرد: اقلام شکستنی و فاسد‌شدنی امکان امانت‌گذاری نخواهند داشت.

وی در پایان عنوان کرد: تحویل وسایل به دوستان و به نمایندگی از دانشجویان دیگر، در صورت ارائه تعهدنامه و تماس با مسؤول خوابگاه امکان‌پذیر است.

خبرنگار: مولوی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عارفه برکت
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
سلام. امکان امانت گذاشتن وسایل خواب نظیر تشک و پتو و .. در بسته بندی در انبار خابگاه هست؟
دانشجویان مقطع ارشد امکان یک شب خوابیدن در خابگاه خود را دارند ؟
مهرزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
باسلام
بنابر اینکه خوابگاه علوم و تحقیقات دانشگاه تبریز اعلام کرده که خوابگاه هاباید تا ۲۷ تخلیه شوند با در نظر گرفتن اینکه آذربایجان شرقی در وضعیت هشدار است و دانشجویان از اقصی نقاط کشور ب خوابگاه باید رجوع کنند که در نتیجه احتمال شیوع ویروس افزایش میابد تقاضای رسیدگی به این زمانبندی نادرست را داریم
صفحه نخست