پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۹۶۰
|
کد خبر: ۴۰۲۷
دکتر فرشاد مسعودیان در گفتگو با بسنا خبر داد:

موزه تاریخ طبیعی دانشگاه بوعلی‌سینا بازگشائی شد + گزارش تصویری

رئیس موزه تاریخ طبیعی دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: این موزه پس از تعطیلی ناشی از شیوع ویروس کرونا،‌ صبح امروز شنبه ۲۴خرداد برای پذیرایی از علاقه‌مندان بازگشایی شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۹

دکتر فرشاد مسعودیان رئیس موزه تاریخ طبیعی دانشگاه بوعلی‌سینا در گفتگو با خبرنگار بسنا اظهار داشت: موزه تاریخ طبیعی دانشگاه بوعلی‌سینا که به علت همه‌گیری ویروس کرونا تعطیل شده بود، پس از آماده‌سازی محوطه‌های موزه به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از روز شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹، پذیرای علاقه‌مندان شده است.

وی افزود: با توجه به بحران بیماری کرونا محدودیت‌هایی در بازدید اعمال شده و به منظور حفاظت پیشگیرانه در سلامت کارکنان، بازدیدکنندگان و همچنین صیانت از آثار موزه‌ای، دستورالعمل ویژه بازدید در موزه تاریخ طبیعی تدوین و اجرایی شده که ضروری است تمام بازدیدکنندگان پیش از مراجعه به موزه، این شیوه‌نامه را دقیق مطالعه و موارد آن را رعایت کنند.

دکتر مسعودیان گفت: این بار با مسؤولیت اجتماعی بیشتری به بازدید از موزه‌ها برویم و در پاسداری از آثار تاریخی و فرهنگی و جلوگیری از گسترش این بیماری همگام باشیم. بی شک این روزگار سخت طی خواهد شد و تاریخ نظاره‌گر رفتار ما خواهد بود.

وی تاکید کرد: بازدیدکنندگان محترم پروتکل یادشده را به دقت مورد مطالعه قرار داده و نسبت به بازدید در مسیرهای از پیش تعیین شده و به نشانه‌گذاری‌های نصب‌شده توجه کنند.

رئیس،موزه تاریخ طبیعی دانشگاه همچنین بیان داشت: این موزه واقع در همدان، انتهای بلوار آزادگان، ابتدای جاده حیدره، تا اطلاع ثانوی همه‌روزه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۸ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: شیوه‌نامه بازدید از موزه نیز در وب‌سایت موزه تاریخ طبیعی دانشگاه بوعلی‌سینا به نشانی nhm.basu.ac.ir قابل رؤیت می‌باشد.

خبرنگار: اسماعیلی
عکس: محمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست