پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۱۷۴
|
کد خبر: ۴۰۸۲
معاون آموزشی وزارت علوم گفت: پیشنهاد امکان ادامه تحصیل کلیه افراد دارای مدرک معادل در مقاطع تحصیلی بالاتر را به شواری عالی انقلاب فرهنگی داده‌ایم و منتظر تصویب آن هستیم.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۹

به گزارش بسنا و به نقل از دانشجو، دکتر علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۹۴ مصوبه امکان ادامه تحصیل فرهنگیان دارای مدرک معادل در مقاطع تحصیلی بالاتر در جلسه ۷۷۱ شورای عالی انقلاب فرهنگی برای حل مشکل دانشگاه فرهنگیان به تصویب رسید.

خاکی صدیق با بیان اینکه همین شرایط برای افرادی که در مراکز آموزشی دیگر دوره‌هایی را گذرانده‌اند، اتفاق افتاده است؛ اظهار کرد: اما طبق مصوبه جلسه ۴۳۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی معادل‌سازی مدرک برای آن‌ها امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه این موضوع در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بررسی شده است، تصریح کرد: این افراد از شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواست دارند تسری مصوبه امکان ادامه تحصیل فرهنگیان دارای معادل در مقاطع تحصیلی بالاتر به کلیه دارندگان مدرک معادل فراهم شود.
 
معاون آموزشی وزارت علوم در پایان خاطرنشان کرد: پیشنهاد امکان ادامه تحصیل کلیه افراد دارای مدرک معادل در مقاطع تحصیلی بالاتر را به شواری عالی انقلاب فرهنگی داده‌ایم و منتظر تصویب آن هستیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش