پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۷۳۵
|
کد خبر: ۴۱۵۹
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با هدف به کارگیری نیروهای متخصص با مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور جهت بهره‎مندی از خدمات آنان در امور پژوهشی و کار در آزمایشگاه‌ها به تشخیص معاونت پژوهش و فناوری از مشمولان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌نماید.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۲۸ تير ۱۳۹۹
ششمین فراخوان پذیرش سرباز امریه پژوهش‌یار اعلام شد

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، پایگاه اینترنتی جذب نیروی امریه امریه وزارت علوم به نشانی amriye.msrt.ir با انتشار فراخوانی برای ششمین بار، تاریخ آغاز ثبت نام نسبت به جذب سرباز امریه پژوهش یار در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را اعلام کرد.

بر اساس این فراخوان به‌منظور ایجاد فرصت برابر و رعایت عدالت برای تمامی مشمولان وظیفه و دانش‌آموختگانی که تمایل به گذراندن دوره سربازی خود در قالب نیروی پژوهش یار امریه را دارند با داشتن برگه اعزام با تاریخ ۱۳۹۹/۸/۱ می‌توانند جهت اطلاع از اعلام نیاز استان‌ها، شرایط جذب و مدارک مورد نیاز از تاریخ ۱ مرداد ۱۳۹۹ لغایت ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ نسبت به ثبت نام در سایت امریه وزارت علوم اقدام نمایند. نتایج اولیه این ثبت نام جهت تایید یا رد درخواست در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ اعلام خواهد شد.

تاریخ اعلام نیاز دانشگاه‌ها برای این دوره دهم تیرماه بوده و تاریخ بررسی اولیه درخواست ها نیز از ۲۰ مرداد لغایت ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ خواهد بود.

گفتنی است متقاضیانی که تمایل به گذراندن خدمت سربازی خود در قالب امریه را دارند بایستی در تاریخ مقرر شده نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک اعلام شده در سایت امریه وزارت علوم و تکمیل فرم‌های پیوستی اقدام تا درخواست این دانش‌آموختگان بر اساس دارا بودن صلاحیت عمومی جذب در دستگاه‌های دولتی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پس از کسب امتیاز لازم در مصاحبه تشخیص توانایی کار در آزمایشگاه و امور پژوهشی بررسی و از طریق پنل ثبت نام متقاضی نتایج اعلام خواهد گردید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
این سایت اصلا باز نمیشه
آموزش و پژوهش