پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۱۹۴
|
کد خبر: ۴۱۷
رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری رزن خبر داد؛

افتتاح رسمی ساختمان جدید دانشکده در اردیبهشت 97

دکتر کریم نادری مهدیی، رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری رزن، از افتتاح رسمی ساختمان جدید این دانشکده در اردیبهشت 97خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
دکتر کریم نادری مهدیی، رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری رزن، در گفتگو با خبرنگار بسنا، در این باره گفت: با حمایت های رياست دانشگاه،هیأت رئیسه دانشگاه و رئيس پردیس دانشکده های اقماری، ساختمان جدید دانشکده در 6 طبقه آماده بهره برداري است.
وی افزود: پس از تكميل نواقص جزيي باقيمانده از جمله آماده سازی سالن اجتماعات، ارديبهشت ماه 1397 طي مراسمي با حضور مسؤولين ارشد دانشگاه، استان و شهرستان رسما  افتتاح خواهد شد.
دکتر نادری مهدیی اظهار کرد: با راه اندازی این ساختمان، ظرفيت فضاي آموزشي، اداري،كتابخانه اي، قرائت خانه و كلاس های دانشكده به بيش از دو برابر افزايش يافته و در يك فضاي مناسب و دانشگاهي، خدمات آموزشي به دانشجويان دانشكده ارائه خواهد شد. 
رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری رزن خاطرنشان کرد: در تعمیر و تجهیز این ساختمان از بهترین مصالح و جدیدترین سیستم ها استفاده شده است.
وی ادامه داد: خوابگاه و سالن غداخوري این دانشکده كماكان توسط بخش خصوصي و در مكان سابق برقرار خواهد بود.
دکتر نادری تصریح کرد: فرايند واگذاري بخشي از محوطه ساختمان سابق فرمانداري و الحاق آن به دانشكده با مساعدت فرماندار محترم شهرستان نيز در جريان است، که امیدواریم به زودی این امر محقق گردد.
وی تبیین کرد: شایان ذکر است با مساعدت های ریاست دانشگاه و رئیس پردیس دانشکده های اقماری، خوشبختانه در طی سال گذشته دانشکده توفیقات خوبی  از حیث جذب بودجه تملک دارایی های سرمایه ای، استخدام عضو هیات علمی، قبولی چشمگیر دانشجویان در کنکور ارشد و مسابقات ورزشی در سطح کشور، منطقه و دانشگاه داشته است و امید آن می رود تا در آینده نیز شاهد موفقیت های روزافزون دانشجویان و اساتید در این دانشکده باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو