پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۶۲۸
|
کد خبر: ۴۲۶۵
همراه با پروژه دانشجویی دانشجوی دانشگاه بوعلی‌سینا؛

نشست فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی به صورت آنلاین برگزار می‌شود

نشست تخصصی فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی (فیزو) به دلیل شرایط کنونی کشورها ناشی از بیماری کرونا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش بسنا و به نقل از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، با توجه به شیوع بیماری کرونا، نشست فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی از ٢٢ تا ٢٤ مرداد ماه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

«لیلیا باریوا» مدیر آموزش و توسعه فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی در این خصوص، گفت: این نشست برای دانشجویان و مسوولان ورزشی فرصتی است تا با یکدیگر درباره امور تحقیقی و پژوهشی ورزش دانشگاه‌ها تبادل نظر داشته باشند.

وی افزود: داشتن چنین برنامه‌هایی در آموزش و رشد دانشجویان برای تبدیل شدن به رهبران ورزشی دانشگاه‌ها نقش موثری دارد.

همچنین یکی از برنامه‌های حاشیه فروم، پروژه دانشجویی با محوریت «ترویج اثرات مثبت ورزش دانشگاهی بر سلامت و تندرستی دانشجویان به عنوان رهبران فردا» است که «زهرا بصیری» دانشجوی دکتری دانشگاه بوعلی همدان و «محمد باقری تاج امیر» دانشجوی کارشناسی پیام نور و عضو تیم ملی دو و میدانی به عنوان دانشجویان نماینده ایران در پروژه شرکت کرده‌اند.

این پروژه با همکاری دانشجویان بیش از ٥٠ کشور در هفت گروه در حال اجرا است که در طی فروم توسط دانشجویان ارائه خواهد شد. براساس این گزارش از ایران ۱۰ نماینده در این رویداد شرکت خواهند کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی