پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۳۶۵
|
کد خبر: ۴۲۹
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، گفت: رهبر انقلاب، سطح برقراری عدالت در جامعه را رضایت بخش و مطلوب ارزیابی نکردند و مسئولان برای تحقق اهداف مطلوب در حوزه عدالت باید تلاش مضاعفی داشته باشند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۷

به گزارش بسنا و به نقل از تسنیم، دکترمحمد مهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دهه پیشرفت و عدالت بر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تاکیدهای ویژه‌ای دارند.

وی افزود: ایشان سطح برقراری عدالت در جامعه را رضایت بخش و مطلوب ارزیابی نکردند و مسئولان برای تحقق اهداف مطلوب در حوزه عدالت باید تلاش مضاعفی داشته باشند.

مفتح با بیان اینکه مسؤولان نباید به بهانه قانونگرایی از پاسخگویی در برابر مردم سر باز بزنند تاکید کرد:در شعار امسال یعنی حمات از کالای ایرانی عموم مردم و مسئولان مورد خطاب هستند و باید از همه ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف مطلوب در این بخش استفاده کنند.

وی ابراز کرد: مسؤولان در سطوح مختلف مدیریتی و اجرایی و در حیطه کاری خود باید به گونه‌ای عمل کنند تا تسهیل در فضای کسب و کار ایجاد و از کالای ایرانی به معنای واقعی کلمه حمایت شود.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید ضوابط حاکم در حوزه تولید کشور به گونه‌ای پیش برود که کالاهای ایرانی با قیمت مناسب‌تر و کیفیت بیشتر نسبت به کالاهای مشابه خارجی عرضه شوند تا مردم با میل و رغبت و انتخاب خود از کالاهای ایرانی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: برای تحقق چنین هدفی نباید در روند کاری سرمایه گذاران حوزه اقتصادی، تعلل و وقفه غیرضروری ایجاد کرد به گونه‌ای که یک سرمایه گذار برای گرفتن مجوز تنش بلرزد.

مفتح افزود: اکنون دولت با ابلاغ دستورات اجرایی لازم برای حمایت از کالای ایرانی وارد میدان شده اما نباید این نکته را فراموش کرد که ایجاد فرهنگ و اراده ملی برای حمایت و استفاده از کالای ایرانی به زمان نیاز دارد.

وی تاکید کرد: اگر مسئولان از ظرفیت‌های قانونی استفاده کنند نزدیک به 80 درصد مشکلات مردم برطرف و حرکت به سمت شتاب بخشی به دو اصل عدالت و پیشرفت محقق می‌شود.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست