پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۹۶۵
|
کد خبر: ۴۲۹۵
مسؤول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا:

مسؤولیت در حکومت جمهوری اسلامی فرصت برای خدمتگزاری است

حجت‌الاسلام علی‌محمد عباسی مسؤول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: فلسفه وجودی حکومت دینی برقراری عدالت،‌ خدمت به مردم است لذا پذیرش مسؤولیت‌ها نیز در همین راستا است؛ مسؤولیت در حکومت جمهوری اسلامی فرصت برای خدمتگزاری است و امانتی بزرگ بر گردن ما است نه سفره‌ای جهت طمع و مال‌اندوزی.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۱ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، حجت‌الاسلام علی‌محمد عباسی مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: پیامبر اسلام می‌فرماید مردم خانواده خدا هستند و‌ محبوب‌ترین انسان‌ها نزد خداوند بزرگ کسانی هستند که بیشترین نفع را به خانواده خدا برسانند.

وی افزود: فلسفه وجودی حکومت دینی برقراری عدالت،‌ خدمت به مردم است لذا پذیرش مسؤولیت‌ها نیز در همین راستا است؛ مسؤولیت در حکومت جمهوری اسلامی فرصت برای خدمتگزاری است و امانتی بزرگ بر گردن ما است نه سفره‌ای جهت طمع و مال‌اندوزی.

علی‌محمد عباسی تصریح کرد: انقلاب فرصتی فراهم کرد تا بتوانیم در کنار دانشگاهیان در جهت اعتلای معرفتی، معنوی، علمی و انقلابی خود و دانشگاه قدم‌های موثری را برداریم و از این ‌نعمت خدای بزرگ را شاکریم و قدردان بسترسازان این انقلاب عظیم که شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز بودند، هستیم.

وی بیان داشت: ملاک و معیار پذیرش اعمال نزد خدا رضایت حضرت حق است؛ امیدواریم عملکرد ما مورد رضایت پروردگار باشد چراکه اگر مورد رضایت پروردگار نباشد خسرانی بیش نخواهد بود.

مسؤول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی‌سینا ابراز کرد: از تمام همکاران پرتلاش، پرقدر و ‌پرنعمتم در نهاد رهبری دانشگاه بوعلی‌سینا، همکارانم در نهاد دفاتر استان، تشکل‌ها و انجمن‌های اسلامی و همه دانشگاهیان بوعلی‌سینا به طور خاص هیات رئیسه سابق و هیات رئیسه فعلی تشکر می‌کنم.

خبرنگار: میرزایی
عکس: زند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست